Pregled rezultata digitalne strategije EU-a za 2014.

28.05.2014.

Europska komisija danas je objavila najnovije rezultate provedbe digitalne strategije, koji pokazuju stupanj uspješnosti država članica EU-a u različitim područjima digitalnog gospodarstva. Rezultati pokazuju da je Komisija na dobrom putu da ostvari 95 od 101 cilja digitalne strategije do 2015. te da se, općenito govoreći, Europljani više služe internetom, čemu je pridonijela i činjenica da je EU prije planiranog roka ostvario stopostotnu pokrivenost osnovnim širokopojasnim internetom. No jasno je da nas još uvijek čeka potencijalno ozbiljan problem kada je riječ o digitalnoj nepismenosti i pronalaženju kandidata za radna mjesta za koja su potrebna informatička znanja. Potpredsjednica Kroes izjavila je: "Većina Europljana danas živi digitalnim životom i njihova se digitalna glad povećava. Riješili smo problem pristupa internetu, no jaz u digitalnim vještinama i dalje je prisutan. Ako se svi dodatno ne potrudimo, suočit ćemo se s problemom digitalno nepismene niže klase u Europi." (vidi MEMO/14/383).
Dodatne informacije: IP/14/609
vrh stranice