Aktualno

Global Compact lokalna mreža Hrvatska predstavila dobre prakse društveno odgovornog poslovanja

04.12.2015.

U prostorijama Hrvatske udruge poslodavaca, održana je godišnja skupština Global compact mreže Hrvatska, inicijative Ujedinjenih Naroda za društveno odgovorno poslovanje, čiji je HUP nositelj. Osim pregleda aktualnih događanja u lokalnoj mreži Global Compacta te Izvješća o radu u 2015. i prijedlogu programa rada za 2016. godinu, na Skupštini je predstavljena i nova predsjednica Upravnog odbora Global Compact Hrvtaska, gospođa Renata Godek iz Končar elektroindustrije.

Održan sastanak Global Compact mreže Hrvatska u prostorijama ImpactHUBa u Zagrebu

27.01.2015.

Održan je neformalni sastanak i druženje članova Global Compact lokalne mreže prostorijama ImpactHUBa u Zagrebu, Vlaška 70E. Na sastanku su članovi, predstavnici PBZ a, E&Ya, Raiffeisen banke, Optimit d.o.o., Hrvatske udruge banaka, Spone/Mamforcea te ImpactHUBa podijelili svoja iskustva i opisali aktivnosti koje provode u svojim tvrtkama a koje su vezane za društveno odgovorno poslovanje.

Godišnji regionalni sastanak lokalnih mreža Global Compact

03.11.2014.

U Skopju je od 28. -30. 10. 2014. održan godišnji regionalni sastanak lokalnih mreža Global Compact, koju u Hrvatskoj vodi Hrvatska udruga poslodavaca. Prvi dan regionalnog sastanka održana je Konferencija na kojoj se raspravljalo o promicanju društveno odgovornog poslovanja te načinu izvještavanja.

Prvi hrvatski grad u mreži Global Comapacta - Grad Pula

02.10.2014.

Sastanak predstavnika Hrvatske udruge poslodavaca sa gradonačelnikom Pule g. Borisom Miletićem i njegovim suradnicima, a na temu nedavnog ulaska grada Pule u Global Compact inicijativu UN-a za uvođenje društveno odgovornog poslovanja. Lokalna mreža Global Compact Hrvatska osnovana je 2007. godine, a od 2012. godine HUP je koordinator inicijative.

Coca-Coli HBC Hrvatska dodijeljen znak tvrtke prijatelja obitelji u Hrvatskoj

22.07.2014.

Pravo korištenja znakom Mamforce Company dodjeljuje se
za provođenju obiteljski osviještenih praksa upravljanja ljudskim potencijalima i
izvrsnost u omogućavanju ravnopravnoga usavršavanja i napredovanja

Zagreb, 21. srpnja 2014. – Institut za istraživanje i edukaciju Zaposlena mama dodijelio je prestižno pravo korištenja znakom Mamforce Company tvrtki Coca-Cola HBC Hrvatska d.o.o., koja odgovorno provodi obiteljski osviještene prakse upravljanja ljudskim potencijalima i time svojim zaposlenicima olakšava uravnoteženost poslovnoga i obiteljskoga života. Certifikat Mamforce Company svečano su uručili Davor Majetić, glavni direktor HUP-a i Dijana Kobas Dešković, predsjednica Instituta za istraživanje i edukaciju Zaposlena mama glavnome direktoru Coca-Cole HBC Hrvatska d.o.o. Mircei Draji i direktorici Odjela za ljudske potencijale Sanji Jovanović. Svečanoj dodjeli prisustvovala je Maja Pokrovac, predstavnica HUP-a i Global Compacta u Republici Hrvatskoj (United Nations Global Compact – UNGC). Osim Coca-Cole HBC u Hrvatskoj su certifikat i pravo korištenja znakom Mamforce Company stekle tvrtke Vipnet d.o.o i Privredna banka Zagreb d.d.(PBZ).

„Važnost projekta i stjecanja znaka kvalitete Mamforce Company očituje se u javnome prepoznavanju onih tvrtka koje svojim zaposlenicima omogućuju razvoj karijere bez obzira na različitosti i rodno podijeljene uloge koje su, nažalost, još uvijek prisutne u našem društvu. Takve pozitivne primjere treba sustavno isticati jer s dobrim praksama potičemo i druge na promjenu koja je nužna za daljnji razvoj društva“, istaknuo je Davor Majetić, glavni direktor HUP-a. Idejna začetnica projekta i predsjednica Instituta Zaposlena mama koji provodi vrednovanje postojećih uvjeta rada u organizacijama i daje preporuke za poboljšanje, Dijana Kobas Dešković, izrazila je zadovoljstvo s uključenjem još jedne vodeće kompanije: „Drago nam je da je i tvrtka Coca Cola HBC Hrvatska prepoznala prednosti uključenja u MAMFORCE inicijativu te time dodatno potvrdila svoju lidersku poziciju u promjenama koje mijenjaju ustaljene obrasce ponašanja i donose boljitak, u ovom slučaju obiteljima i zdravlju, ali i time povezanoj produktivnosti kompanija “.

Proces certifikacije provodi se vanjskim vrednovanjem tvrtka pri kojemu se ocjenjuje mogućnost daljnjega usavršavanja i napredovanja, zastupljenost žena i muškaraca na najvišim upravljačkim položajima te radni uvjeti zaposlenika s posebnim naglaskom na njihovu prilagođenost roditeljima s malom djecom i mogućnost postupnoga vraćanja s rodiljnoga/roditeljskoga dopusta.

Coca-Cola HBC Hrvatska osigurava mnogobrojne pogodnosti prilagođene potrebama svojih zaposlenika. Treba napomenuti da je riječ o različitim potrebama jer je broj zaposlenika velik, a jedan je od takvih primjera sustav brzoga nagrađivanja koji omogućuje rukovoditeljima nagrađivanje pojedinačnih doprinosa prilagodbom nagrade potrebama zaposlenika. Također, unutrašnjim inicijativama poput Tjedna kretanja te obrazovnim radionicama nastoji se potaknuti zaposlenike da se češće kreću na radnome mjestu s namjerom da takve navike usvoje dugoročno radi poboljšanja zdravlja te podizanja razine zadovoljstva radom u tvrtki. Coca-Cola HBC Hrvatska posebno je ponosna na zastupljenost žena u upravljačkim tijelima – čak 57 % članova tih tijela su žene, što je posljedica razvijene korporacijske kulture u kojoj je osigurana mogućnost ravnopravnoga stručnog usavršavanja i napredovanja.

„Coca-Cola HBC Hrvatska godinama je među najpoželjnijim poslodavcima u Republici Hrvatskoj te među vodećim tvrtkama u upravljanju ljudskim potencijalima. Dodjelom prestižnoga prava korištenja znakom Mamforce Company potvrdili smo postojeće dobre prakse te se obvezali na daljnje prilagođavanje radnoga okružja roditeljima, osobito zaposlenim majkama. Kao jedna od tvrtka predvodnica u uvođenju pozitivnih promjena želimo stvoriti nove i konkurentne prakse kako bismo omogućili još produktivnije radno okružje te dodatno povećali motiviranost zaposlenika. Smatramo, naime, da tek s jednakim mogućnostima za sve te s odgovarajućom podrškom države i poslodavaca možemo omogućiti ostvarivanje punoga potencijala zaposlenih roditelja na radnome mjestu. To je važno jer pridonosi povećanju učinkovitosti i produktivnosti, a time pozitivno utječe i na cjelokupno gospodarstvo“, izjavio je glavni direktor Coca-Cole HBC Hrvatska i Coca-Cole HBC B-H Sarajevo Mircea Draja.

Pokrovitelji projekta Mamforce Company su Ministarstvo gospodarstva, Ministarstvo rada i mirovinskog sustava, Pravobraniteljica za ravnopravnost spolova, Hrvatska udruga poslodavaca, Hrvatska gospodarska komora i Svjetski sporazum Ujedinjenih naroda u Republici Hrvatskoj.

Za dodatne informacije obratite se Andrei Cimbal Matić na e-adresu andrea.cimbal.matic@spona.hr
091/4663-678.

MAMFORCE- projekt koji promiče obiteljski osviještene kompanije u Hrvatskoj

17.06.2014.

Cilj projekta je osvješćivanje važnosti ravnoteže posla i privatnog života prvenstveno za zaposlene majke kako bi mogle nesmetano razvijati profesionalnu karijeru uz istodobno odgovorno roditeljstvo. Očevi su nam također bitni jer se sve više mijenja uloga muškarca u obitelji i odgoju djece te time i u financijskom doprinosu obiteljskom budžetu.

Specifični cilj projekta je kroz proces audita kompanijama pomoći u razvoju i primjeni obiteljski osviještenih („family friendly“) politika koje će zaposlenicima olakšati ravnotežu posla i obitelji, odnosno privatnog života.
Predstavljene prve obiteljski osviještene kompanije u Hrvatskoj.docx
vrh stranice
vrh stranice