08.10.2025.
Projekt Fiskalizacija 2.0 – Implementacija sustava za bezgotovinsko plaćanje putem eRačuna s
integriranom e-arhivom te naprednog online knjigovodstva u sustavu PDV-a, koji provodi
Ministarstvo financija – Porezna uprava, predstavlja važan korak u digitalnoj transformaciji poreznog
sustava.
Cilj mu je unaprijediti i pojednostaviti poslovanje kroz:
• uvođenje sustava bezgotovinskog plaćanja putem eRačuna s integriranom e-arhivom
• razvoj naprednog online knjigovodstva u sustavu PDV-a
• uspostavu besplatne aplikacije za zaprimanje eRačuna za male porezne obveznike.
Ova reforma, kako navodi Porezna uprava, donosi niz koristi za gospodarstvo i poduzetnike:
jednostavnije porezne prijave, manji broj obrazaca, točnije ispunjene obveze, transparentnije
poslovanje, smanjenu papirologiju, bolju povezanost među poslovnim subjektima te sprječavanje
poreznih prijevara. Na taj način hrvatsko gospodarstvo dobiva snažnu podršku za učinkovitije i
konkurentnije poslovanje.
Svjesni smo da svaka velika promjena donosi i izazove – zato smo ovo događanje posvetili tome da ih
zajedno prepoznamo i uspješno otklonimo. Predstavnici Porezne uprave i APIS IT-a prezentirat će o
izmjenama koje donosi novi Zakon o fiskalizaciji koji je relevantan za sve poslovne subjekte te iz prve
ruke ponuditi odgovore na pitanja koja se nameću.
Pozivamo vas da se prijavite kroz obrazac u kojemu možete navesti i pitanja koja ćemo potom
implementirati u sadržaj predstavljanja kako bismo osigurali da su naši članovi što spremniji za ovu
važnu novinu.
Obrazac pronađite na poveznici: PRIJAVA te vas molimo da ga ispunite do petka, 3. listopada.
Detaljan program bit će objavljen uskoro.
Više o projektu, Zakonu i odgovore na dosad postavljena pitanja možete pročitati na stranicama
Porezne uprave.
Ovo događanje organiziramo u okviru Poslovne akademije Hrvatske udruge poslodavaca (HUPPA), u sklopu projekta HUP
Connect: Socijalno partnerstvo za budućnost poslovanja (SF.1.4.02.04.0029).
