Predstavljanje Zakona o fiskalizaciji i projekta Fiskalizacija 2.0

08.10.2025.

Pozivamo vas da se prijavite na predstavljanje Zakona o fiskalizaciji i projekta Fiskalizacija 2.0 koje će se održati u srijedu, 8. listopada 2025. u Velikoj dvorani HUP-a (Radnička cesta 37a, Zagreb) s početkom u 10 sati

Projekt Fiskalizacija 2.0 – Implementacija sustava za bezgotovinsko plaćanje putem eRačuna s integriranom e-arhivom te naprednog online knjigovodstva u sustavu PDV-a, koji provodi Ministarstvo financija – Porezna uprava, predstavlja važan korak u digitalnoj transformaciji poreznog sustava.

Cilj mu je unaprijediti i pojednostaviti poslovanje kroz:

• uvođenje sustava bezgotovinskog plaćanja putem eRačuna s integriranom e-arhivom

• razvoj naprednog online knjigovodstva u sustavu PDV-a

• uspostavu besplatne aplikacije za zaprimanje eRačuna za male porezne obveznike.

Ova reforma, kako navodi Porezna uprava, donosi niz koristi za gospodarstvo i poduzetnike: jednostavnije porezne prijave, manji broj obrazaca, točnije ispunjene obveze, transparentnije poslovanje, smanjenu papirologiju, bolju povezanost među poslovnim subjektima te sprječavanje poreznih prijevara. Na taj način hrvatsko gospodarstvo dobiva snažnu podršku za učinkovitije i konkurentnije poslovanje.

Svjesni smo da svaka velika promjena donosi i izazove – zato smo ovo događanje posvetili tome da ih zajedno prepoznamo i uspješno otklonimo. Predstavnici Porezne uprave i APIS IT-a prezentirat će o izmjenama koje donosi novi Zakon o fiskalizaciji koji je relevantan za sve poslovne subjekte te iz prve ruke ponuditi odgovore na pitanja koja se nameću.

Budući da su kapaciteti dvorane popunjeni, za sve članove koji neće moći prisustvovati uživo osigurali smo prijenos konferencije putem HUP-ovog YouTube kanala, na poveznici: [OVDJE].

Zbog iznimnog interesa i velikog broja pitanja događanje organiziramo u formatu radionice tijekom koje će predstavnici Porezne uprave Ministarstva financija i APIS IT-ja predstaviti novine koje donosi Zakon o fiskalizaciji te odgovarati na prikupljena pitanja. Očekivano trajanje radionice je tri sata.

Bez obzira na virtualnu narav sudjelovanja molimo vas da se prijavite putem obrasca kako bismo vam nakon događanja mogli poslati materijale, a kroz njega možete poslati i pitanja na koja biste željeli odgovor. Molimo da u svrhu kvalitetne i pravovremene pripreme radionice pitanja pošaljete do petka, 3. listopada. Obrazac možete pronaći na poveznici: [PRIJAVA]

Više o projektu, Zakonu i odgovore na dosad postavljena pitanja možete pročitati na stranicama Porezne uprave.

Ovo događanje organiziramo u okviru Poslovne akademije Hrvatske udruge poslodavaca (HUPPA) koju HUP uvodi u sklopu projekta HUP Connect: Socijalno partnerstvo za budućnost poslovanja (SF.1.4.02.04.0029).

vrh stranice