HUPPA edukacija: Formiranje i vođenje učinkovitog poslovnog tima

09.10.2025.

Hrvatska udruga poslodavaca Regionalni ured Split u okviru HUP-Poslovne akademije te u suradnji sa MM Beneficium za poslovno savjetovanje organizira edukaciju na temu razvoja poslovnih vještina pod nazivo FORMIRANJE I VOĐENJE UČINKOVITOG POSLOVNOG TIMA

Radionica će biti održana 09. listopada 2025. u Splitu, u Hotelu Mondo, Kopilica 5, s početkom u 09:30 sati, Okupljanje započinje u 9:15 sati,a očekivano trajanje radionice je 2 sata, s kavom dobrodošlice.

Sadržaj:

1. Formiranje tima i njegovo vođenje

  • Uloga čelne osobe
  • Vještine potrebne za učinkovito vođenje
  • Koje je osnovno načelo pri formiranju
  • Zašto je jasna komunikacija nezamjenjiv resurs u ostvarenju rezultata
  • Što voditelji nikako ne smiju raditi u toj ulozi, a što bi morali

2. Interpersonalne vještine kao ključ funkcioniranja

  • Faktori koji djeluju u poslovnom okruženju
  • Značaj poslovne komunikacije i njena rastuća važnost
  • Komunikacija prema unutra i prema van
  • Kako interpersonalne vještine djeluju na povećanje efikasnosti
  • Verbalna komunikacija
  • Neverbalna komunikacija
  • Vještine slušanja
  • Vještine pregovaranja
  • Rješavanje problema i konflikata
  • Upravljanje stresom
  • Što znači integritet u praksi

3. Uklapanje različitih vrsta osobnosti u učinkovit tim

  • Emocionalna inteligencija u poslovnom okruženju
  • Korištenje emocionalne inteligencije u menadžmentu tima
  • Kako uklopiti različite vrste osobnosti u pravcu zajedničkog cilja
  • Etičko upravljanje poslovanjem i ljudima
  • Samosvijest i dostojanstvo
  • Što ljudi najviše cijene kod voditelja / vlasnika / čelnih osoba
  • Kakav šef je najgori u kontekstu postizanja rezultata a kakav najbolji

4. Organizacija, pravila i procesi – čemu sve to?

  • Zašto se uopće baviti organizacijom, pravilima i procesima – što se time dobiva?
  • Zašto je funkcionalnu organizaciju teško postići a lako uništiti
  • Koje je temeljno pitanje od čega kreće napredak posla
  • Odlike dobre organizacije
  • Koji tip organizacije je adekvatan za neku pravnu osobu ovisno o veličini i opseg posla
  • Zašto ne treba robovati formi već imati na pameti sadržaj kojim se posao bavi

5. Ostalo

  • Što činiti a što ne u procesu donošenja odluka,
  • Što raditi s ljudima koji su tek imenovani na pozicije iznad operative
  • Sve drugo što vam pada na pamet ne samo o ovom pitanju
 

O PREDAVAČU:

Ivica Žuro konzultant je u financijama, bankovnom poslovanju i upravljanju poduzećima. Vlasnik je MM Beneficium obrta za poslovno savjetovanje. Nakon duge karijere u bankarstvu gdje je uz ostalo bio dugogodišnji direktor za Srednju Dalmaciju u Splitskoj banci, odlučio je iskoristiti stečeno iskustvo u savjetovanju za financiranje i upravljanje. Uža specijalnost su mu financiranje poduzetništva te fizičkih osoba, kao i refinanciranje postojećih obveza povoljnijim kreditiranjem te organizacijska poboljšanja i uštede na troškovima poslovanja.

Svoj dolazak ljubazno molimo prijavite na hup-split@hup.hr najkasnije do 6. listopada 2025.

Prijavom ste osigurali mjesto na radionici. Sudjelovanje je besplatno.

vrh stranice