09.10.2025.
Hrvatska udruga poslodavaca Regionalni ured Split u okviru HUP-Poslovne akademije te u suradnji sa MM Beneficium za poslovno savjetovanje organizira edukaciju na temu razvoja poslovnih vještina pod nazivo FORMIRANJE I VOĐENJE UČINKOVITOG POSLOVNOG TIMA
Radionica će biti održana 09. listopada 2025. u Splitu, u Hotelu Mondo, Kopilica 5, s početkom u 09:30 sati, Okupljanje započinje u 9:15 sati,a očekivano trajanje radionice je 2 sata, s kavom dobrodošlice.
Sadržaj:
1. Formiranje tima i njegovo vođenje
- Uloga čelne osobe
- Vještine potrebne za učinkovito vođenje
- Koje je osnovno načelo pri formiranju
- Zašto je jasna komunikacija nezamjenjiv resurs u ostvarenju rezultata
- Što voditelji nikako ne smiju raditi u toj ulozi, a što bi morali
2. Interpersonalne vještine kao ključ funkcioniranja
- Faktori koji djeluju u poslovnom okruženju
- Značaj poslovne komunikacije i njena rastuća važnost
- Komunikacija prema unutra i prema van
- Kako interpersonalne vještine djeluju na povećanje efikasnosti
- Verbalna komunikacija
- Neverbalna komunikacija
- Vještine slušanja
- Vještine pregovaranja
- Rješavanje problema i konflikata
- Upravljanje stresom
- Što znači integritet u praksi
3. Uklapanje različitih vrsta osobnosti u učinkovit tim
- Emocionalna inteligencija u poslovnom okruženju
- Korištenje emocionalne inteligencije u menadžmentu tima
- Kako uklopiti različite vrste osobnosti u pravcu zajedničkog cilja
- Etičko upravljanje poslovanjem i ljudima
- Samosvijest i dostojanstvo
- Što ljudi najviše cijene kod voditelja / vlasnika / čelnih osoba
- Kakav šef je najgori u kontekstu postizanja rezultata a kakav najbolji
4. Organizacija, pravila i procesi – čemu sve to?
- Zašto se uopće baviti organizacijom, pravilima i procesima – što se time dobiva?
- Zašto je funkcionalnu organizaciju teško postići a lako uništiti
- Koje je temeljno pitanje od čega kreće napredak posla
- Odlike dobre organizacije
- Koji tip organizacije je adekvatan za neku pravnu osobu ovisno o veličini i opseg posla
- Zašto ne treba robovati formi već imati na pameti sadržaj kojim se posao bavi
5. Ostalo
- Što činiti a što ne u procesu donošenja odluka,
- Što raditi s ljudima koji su tek imenovani na pozicije iznad operative
- Sve drugo što vam pada na pamet ne samo o ovom pitanju
O PREDAVAČU:
Ivica Žuro konzultant je u financijama, bankovnom poslovanju i upravljanju poduzećima. Vlasnik je MM Beneficium obrta za poslovno savjetovanje. Nakon duge karijere u bankarstvu gdje je uz ostalo bio dugogodišnji direktor za Srednju Dalmaciju u Splitskoj banci, odlučio je iskoristiti stečeno iskustvo u savjetovanju za financiranje i upravljanje. Uža specijalnost su mu financiranje poduzetništva te fizičkih osoba, kao i refinanciranje postojećih obveza povoljnijim kreditiranjem te organizacijska poboljšanja i uštede na troškovima poslovanja.
Svoj dolazak ljubazno molimo prijavite na hup-split@hup.hr najkasnije do 6. listopada 2025.
Prijavom ste osigurali mjesto na radionici. Sudjelovanje je besplatno.