22.10.2025.
Kod
spajanja, akvizicija i partnerstava često se fokusiramo na brojeve i pravne
okvire, no upravo organizacijska kultura najčešće odlučuje o tome hoće li
suradnja uspjeti. Istraživanja pokazuju da većina transakcija ne ispuni
očekivanja upravo zbog zanemarivanja kulturnog fit-a.
Na
radionici ćemo pokazati kako Culture Due Diligence pomaže prepoznati i
uskladiti vrijednosti, način rada i očekivanja ljudi – te kako taj proces može
biti ključan za stvaranje održive zajedničke organizacije i stvarnih sinergija.
O predavačicama
Radionicu vode Jasna Horvat i Natalija Kordić, savjetnice specijalizirane za organizacijsku kulturu i
employer branding. Kao certificirani konzultanti za Denison High Performance Culture model, prve su
u Hrvatskoj razvile praksu Culture Due Diligence kojom pomažu tvrtkama i zaposlenicima tijekom i
nakon procesa spajanja ili akvizicije, kako bi brže i lakše prihvatili nove promjene u organizaciji.
Kroz tvrtku Razum, koju su zajednički osnovale, surađivale su s velikim i srednjim poduzećima u
različitim industrijama, od bankarstva, telekomunikacija i ugostiteljstva do retaila i udruga, gdje su
pomogle liderima prepoznati i unaprijediti kulturne obrasce koji izravno utječu na poslovne rezultate.
Zahvaljujući spoju analitike i rada s ljudima, donose jedinstvenu perspektivu na kulturu kao
presudnom čimbeniku poslovnog rasta.
Detalje
i program događanja pronađite OVDJE.
Sudjelovanje
je zbog ograničenog kapaciteta dvorane moguće uz prethodnu prijavu putem
obrasca na poveznici: PRIJAVA.
Molimo da se prijavite do 20. listopada 2025. godine.
Ovu
radionicu organiziramo u okviru Poslovne akademije Hrvatske udruge
poslodavaca (HUPPA) koju HUP uvodi u sklopu projekta HUP Connect: Socijalno
partnerstvo za budućnost poslovanja (SF.1.4.02.04.0029) financiranog iz
Europskog socijalnog fonda plus.
