19.01.2023.
U radu s ljudima, posebice kod rješavanja
reklamacija, čovjek može vidjeti i doživjeti svašta. Upoznati smo s izazovima s
kojima se trgovci susreću u svakodnevnoj komunikaciji sa svojim potrošačima. U 2022. godini na snagu su stupila nova
pravila koja se odnose na reklamacije, o čemu su polaznici mogli saznati na
webinaru.
Polaznici su prošli najčešće situacije iz
reklamacija, očitovanja na reklamacije, kao i dani savjeti kako postupati u
slučaju inspekcijskog nadzora, sve s obzirom na nova pravila i posljednja
iskustva iz prakse.
Prošlasu se pitanja o jamstvu (što ste
dužni, a u kojem slučaju ne morate odgovarati), tzv. jednostranom raskidu (kako
postupati kad se kupac predomisli o online kupnji) i drugim aktualnim izazovima
trgovaca.
Teme koje su se obradile na webinaru:
• na
koje sve načine morate omogućiti podnošenje prigovora potrošačima prema novim
pravilima;
• kako
ispravno odgovoriti na prigovor potrošača prema novim pravilima;
• primjeri
prigovora potrošača i odgovora za potrošača;
• kada
trebate odbiti prigovor potrošača;
• kada
možete izbjeći povrat novca;
• izazovi
kod predomišljanja u online kupnji;
• pravila
i izazovi kod umanjenja vrijednosti proizvoda kod jednostranog raskida;
• savjeti
kod inspekcijskog nadzora i primjeri iz prakse.
Sve to i još puno korisnih praktičnih
informacija polaznici su mogli saznati na webinaru, koja je održala Hana
Štrkonjić, zasigurno jedna od najiskusnijih pravnica s višegodišnjim iskustvom
u radu s inspekcijom, sudovima i sa poduzetnicima
I ovaj webinar je održan u okviru PUMA
programa u Osječko-baranjskoj županiji kojeg HUP Regionalni ured Osijek provodi
već više od petnaest godina.