Webinar: Koji su ključni koraci za uspješnu implementaciju ili razvoj kontrolinga?

20.02.2026.

Na traženje članova HUP-a, HUP Regionalni ured Osijek u okviru svojeg PUMA programa organizira webinar na temu: Koji su ključni koraci za uspješnu implementaciju ili razvoj kontrolinga? koji će se održati u petak 20. veljače 2026. godine s početkom u 9 sati.  Webinar traje do 10,30 sati.

Nemate kontroling, ali biste ga željeli imati? Imate kontroling, ali biste ga željeli razvijati? Međutim prvi korak promjene nikako da poduzmemo. Sigurni smo da vam možemo pomoći i to tako da zajedno s vama prođemo kroz sve ključne korake koji vas čekaju na tom putu. Pridružite nam se na ONLINE radionici i postavite sva pitanja na koja želite dobiti odgovor.                                                                                                

Sadržaj webinara:

•           Kada je pravo vrijeme za uvođenje ili razvoj kontrolinga?

•           Što su drugi na tom putu prošli, a što čeka mene?

•           Koliko traje projekt uvođenja ili razvoja kontrolinga?

•           Tko treba biti uključen?

•           Što svi imamo od projekta – hoće li nam biti bolje?

•           Imamo kontroling: u kakvom je stanju? - kontrolna lista koja ukazuje koliko nam je kontroling učinkovit

•           Za uspješan kontroling važno je kako se odnosimo prema svim funkcijama, ali i kako se one odnose prema nama: gdje najčešće griješimo?

•           Metoda uvođenja i razvoja kontrolinga AORI – koraci uvođenja i razvoja kontrolinga prema Altiusovoj metodologiji koja je pomogla mnogim poduzećima (analiza poslovanja, postavljanje kontrolerske organizacije, postavljanje troškovnog i upravljačkog računovodstvo, kreiranje sustava izvještavanja) – PROĆI ĆEMO KROZ SVE KORAKE

•           Postaje li softver naše ograničenje i kako si pomoći – kreiranje informacijskog sustava

•           Postavljanje/redizajn centara odgovornosti (mjesta troška) i KPI

•           Kreiranje izvještaja kroz BI

Webinar je namijenjen  upravi poduzeća, menadžerima svih sektora i razina u poduzeću, direktorima kontrolinga, voditeljima kontrolinga, poslovnim analitičarima, ali i svim zainteresiranima.                           

Predavanje će održati dr.sc. Andreja Švigir, ovl.rev. – doktorirala na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu s temom: “Uloga integriranog, financijskog i nefinancijskog izvještavanje u donošenju poslovnih odluka”. Magistrirala na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu s temom “Uloga i značaj računovodstvenih politika u poslovnom odlučivanju” i stekla titulu magistrice znanosti. 2007. godine u partnerstvu osniva Altius savjetovanje d.o.o., s osnovnim ciljem razvoja i unaprijeđenja kontrolinga u hrvatskim poduzećima te edukacija iz područja kontrolinga. Posebnost: povezivanje kontrolinga s njime povezanim područjima i educiranje iz područja menadžmenta, analize financijskih izvještaja, financija i računovodstva. Educirala više od 4000 polaznika na petstotinjak edukacija i in-house programa. Sudjelovala na projektima uvođenja i razvoja kontrolinga u hrvatskim poduzećima. Radila u konzultantskoj kući TEB- poslovno savjetovanje kao urednica-savjetnica za područje računovodstva. U poduzeću Strabag bila je voditeljica odjela bilanciranja. Završila edukaciju pri Hrvatskoj udruzi revizora i stekla titulu ovlaštenog revizora.

Sudjelovanje na webinaru je besplatno za članove HUP-a. Poveznicu na webinar šaljemo zadnjeg dana prijave na webinar.

Zbog ograničenog broja mjesta, molimo da svoje sudjelovanje prijavite putem prijavnice do četvrtka 19. veljače 2026. godine do 12 sati elektronskim putem na: hup-osijek@hup.hr.
vrh stranice