21.11.2025.
Teme koje će se pokriti na webinaru:
•
što točno donosi novi zakonski okvir,
•
smjernice kako se pripremiti i uskladiti poslovanje i računovodstvo,
•
digitalne alate koji proces prilagodbe čine jednostavnim – uključujući i
Parra aplikaciju, jednostavno i cjenovno dostupno rješenje stvoreno 100% za
mikro i male poduzetnike koje im pomaže da lakše i brže zadovolje zahtjeve
fiskalizacije 2.0., te da imaju uvid u svoje poslovanje.
Cilj webinara je podijeliti jasne korake za
dalje i rješenja koja štede vrijeme i živce kako poduzetnicima, tako i njihovim
računovođama.
Webinar je primarno namijenjen mikro i
malim poduzetnicima, ali i svim zainteresiranima.
Predavanje će održati Aleksandra
Ignatoski - voditeljica operacija u
Parra timu. Brine da kvaliteta usluge i razvoj aplikacije idu ruku pod ruku te
da svaka inovacija stvarno olakša život poduzetnicima. Diplomirala je
menadžment, a svoju je strast prema stvaranju pretočila u vođenje timova i
digitalnih projekata.
Sudjelovanje na webinaru je besplatno.
Poveznicu na webinar šaljemo zadnjeg dana prijave na webinar.
Zbog ograničenog broja mjesta, molimo da
svoje sudjelovanje prijavite putem prijavnice do četvrtka 20. studenoga 2025.
godine do 12 sati elektronskim putem na: hup-osijek@hup.hr.