U Vukovaru održan PUMA seminar Oglašavanje na društvenim mrežama

04.03.2020.

Na traženje članova, HUP Reg. ured Osijek u partnerstvu s Googleom i Algebrom te u suradnji s HGK Županijskom komorom Vukovar organizirao je u okviru svojeg PUMA programa zanimljiv interaktivni seminar na temu: „Oglašavanje na društvenim mrežama“ danas u srijedu 04. ožujka 2020. godine u Vukovaru.

Od prošle jeseni, Hrvatska udruga poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji uključuje niz besplatnih edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.

Kakos u svi danas na društvenim medijima, stoga ima smisla da i vaša tvrtka bude tamo. Na današnjem seminaru polaznici su upoznali s mogućnostima popularnih društvenimh mreža te saznati zašto je potrebno biti ondje. Slijedom toga, pozivamo i sve ostale poslodavce da se pridruži pravim web-lokacijama društvenih medija i da njeguju svoju prisutnost angažirajući se na mrežama.

Predavač na interaktivnom seminaru bio je Marko Hrnjak, Google Digitizer, certificirani Google Trainer.i specijalist digitalnog oglašavanja portala MojPosao. Ujedno je i voditelj kompletnih projekata internetske marketinške komunikacije - od online oglašavanja, produkcije internetskih stranica, analize uspješnosti komunikacijskih kanala pa do aplikacija za društvene mreže. U dosadašnjoj karijeri odgovorno stoji iza brojnih uspješnih nastupa na društvenim mrežama, internetskom oglašavanju te vođenju web projekata tvrtki poput Algebre, portala MojPosao, Spana i mnogih drugih.

I ovaj seminar je održan u okviru PUMA programa u Vukovarsko- srijemskoj županiji kojeg HUP Regionalni ured Osijek provodi više od deset godina, te će nastaviti i dalje organizirati zanimljive seminare u suradnji s Google Hrvatska.

vrh stranice