Trogir: Održana proširena sjednica Izvršnog odbora dalmatinskog HUP-a

22.11.2023.

21. studenoga 2023, u prostorima tvrtke Adria Docks d.o.o, u Trogiru održana je proširena sjednica Izvršnog odbora HUP-a Podružnice Dalmacija. Dijelu sjednice prisustvovao je zamjenik gradonačelnika Trogira Viktor Novak i direktor tvrtke Adria Docks Stjepan Lučin koji je uz člana Izvršnog odbora Tea Petričevića bio domaćin događanja.

Stjepan Lučin  ukratko je predstavio tvrtku Adria Docks koja se bavi servisiranjem brodova i jahti i od svog osnutka 2018. godine, narasla je sa 14 na 75 zaposlenih. Kao jedan od većih problema, istaknuo je neadekvatnost obrazovnog sustava koji ne može osigurati kvalificirani kadar za ovu vrstu industrije.

Izvršni odbor je na ovoj sjednici donio jednoglasnu odluku da Igor Drašković iz tvrtke Draco d.o.o. postane član Izvršnog odbora HUP-a Podružnice Dalmacija, do isteka mandata ovog Izvršnog odbora. Igor Drašković koji je dugogodišnji član HUP-a, ukratko se predstavio prisutnima.

Svi prisutni su podržali koncept održavanja svojih sjednica u raznim gradovima Dalmacije uz prisutnost gradonačelnika i lokalne uprave. „Na ovaj način ćemo biti proaktivni te predlažem  da se i ubuduće sjednice održavaju na manje formalan način, jer je to prilika da predstavimo HUP i što radimo lokalnoj upravi.“ izjavio je Teo Petričević.

Na sjednici je prezentiran kratak pregled aktivnosti za 2023. godinu Nakon pregleda aktivnosti za 2023. godinu koje su predstavile predsjednica Izvršnog odbora Helena Budiša i direktorica regionalnog ureda Vesna Ivić Šimetin, članovi su se osvrnuli na održana događanja poput konferencije „Dalmacija – gospodarska snaga Hrvatske“

Prezentiran je kratak plan aktivnosti za 2024. te se povela rasprava o budućim eventima i radu Regionalnog ureda te HUP-a u cjelini. Razgovaralo se o formatu događanja Udruge malih i srednjih poduzetnika Radni ručak koji je predviđen za Split u ožujku 2024. godine.

Dogovoreno je da direktorica pošalje skicu Plana događanja te predloženo da članovi Izvršnog odbora pošalju svoje ideje i prijedloge za buduća događanja.

Nakon služenog dijela sjednice, prisutnima se pridružio zamjenik gradočelnika Grada Trogira Viktor Novak. On je prezentirao projekte Grada Trogira uključivo radove na poboljšanju infrastrukture poput kanalizacije i prometnica te novih sadržaja.

„2021. godine smo napravili dosta izmjena u GUP-u zbog pretjerane izgradnje (propisali smo mjesto za kontejnere, parkirna mjesta i druge parametre za stambeni dio). Htjeli bismo potaknuti građenje hotela, a to moramo realizirati u suradnji sa županijom, jer imamo mali prostor (49 km2), planiramo graditi sportsku dvoranu i prozvodne hale u Planom te smo započeli program APN stanova (38 stanova s cijenom ne višom od 1500 eura).“ kazao je Novak.

Također je ukazao na problem nedostatka zaposlenika u sezoni koje ima Trogir holding. Rekao je kako Trogir ima 13 tisuća stanovnika, a taj broj na ljeto naraste na  60 tisuća. Općenito im nedostaju građevinari, arhitekti, pravnici iako je Grad Trogir podigao plaće.

Istaknuo je problem drastičnog smanjenja gostiju zimi koji je povezan sa prekidom zračnih linija tijekom zime te  je zaključak sviju da bi se jedinice lokalne uprave i samouprave trebale povezati i organizirati (Split, Kaštela i Trogir su zajedno sa državom suvlasnici Zračne luke) low cost letove zimi kroz sufinanciranje. Zamjenik gradonačelnika je odgovarao prisutnima na pitanja poput: kakva je situacija sa porezima i prirezima, sa stanjem u pojedinim  granama djelatnosti poput građevinarstva, kakva je struktura gospodarstva i druga.  

Helena Budiša je u ime Izvršnog odbora zahvalila dogradonačelniku te kazala: „Želimo da vam ostanu u sjećanju  poduzetnički način razmišljanja. Otvoreni smo za suradnju i željeli bi je ostvariti.“

Nakon završetka sjednice, Teo Petričević je prisutne poveo u obilazak dokova i postrojenja tvrtke Adria Docks d.o.o. Nakon obilaska, organizirao je ručak u restoranu u marini Servisni centar Trogir.

vrh stranice