Tele2: Naša strategija održivosti za postizanje Ciljeva održivog razvoja

Istraživanja pokazuju kako 75% milenijalaca provjerava kakav je odnos kompanije prema održivosti i društveno odgovornom poslovanju prilikom donošenja odluke o zapošljavanju te je spremno prihvatiti manje plaćen posao ako je kompanija društveno odgovorna, odnosno usmjerena na održivost.
Temelj naše poslovne strategije predstavlja upravo društvena odgovornost i održivost što podrazumijeva odgovornost prema svim dionicima; okolini i okolišu, poslovnim partnerima, zaposlenicima i korisnicima.
Aktivnostima usmjerenim na društveno odgovorno poslovanje i održivost pristupamo strateški i sustavno, no ne zanemarujemo različite oblike korporativne filantropije.

COR u Tele2
S ciljem ostvarenja različitih Ciljeva održivog razvoja, strategiju održivosti i društveno odgovornog poslovanja usmjerili smo na pet područja: raznolikost i uključivost, etično poslovanje i usklađenost, zaštita okoliša, zaštita privatnosti i integriteta te zaštita djece. Svaki od tih područja, u određenoj mjeri, pomaže realizaciji s njima povezanim ciljevima održivog razvoja. Kao posebno područje izdvojili bismo suradnju s međunarodnom zakladom Reach for Change, kao program koji predstavlja praktičan primjer realizacije COR17.

COR5 - doprinos rodnoj ravnopravnost kroz poticanje raznolikosti
Snažno vjerujemo da jednakost dolazi u svim oblicima te isto tako vjerujemo u raznolikost kao širi koncept kroz koji doprinosimo rodnoj ravnopravnosti.
Iako smo u našoj kompaniji pri zapošljavanju i promoviranju zaposlenika usredotočeni isključivo na kompetencije osoba, bez obzira na njihov spol, ponosni smo na činjenicu da se na čak 40% rukovoditeljskih pozicija nalaze žene.

COR8 – predani etičnom načinu poslovanja uz nultu stopu tolerancije na korupciju
U našem svakodnevnom radu smo suočeni sa situacijama koje nas stavljaju u poziciju da biramo između nekoliko odluka. Kako bismo bili sigurni da su odluke koje donosimo ispravne, rukovodimo se Načelima poslovnog ponašanja i nultom stopom tolerancije na korupciju.  

COR12 -  pronalazimo pametna rješenja i tako doprinosimo spašavanju planete
Iako ne možemo izmjeriti utjecaj koji imamo na okoliš, bio negativan ili pozitivan, kao organizacija od nekoliko stotina zaposlenika, kontinuirano vodimo brigu o okolišu i zajednici u kojoj djelujemo. Ponosni smo što drugu godinu zaredom pomažemo vatrogascima donirajući im prijeko potrebne dronove te sudjelujemo u pošumljavanju opožarenih područja zahvaljujući projektu Boranka. 

COR16 u Tele2 - štitimo ono što je najranjivije
Kako bismo pomogli stvaranju boljeg života za djecu i mlade, usmjereni smo na podizanje svijesti o opasnostima koje dolaze uz napredak i korištenje digitalne tehnologije. 
Važna nam je i zaštita osobnih podataka te imamo vrlo stroga pravila u načinu postupanja s njima. Podatke kojima raspolažemo obrađujemo, pohranjujemo i upotrebljavamo isključivo u svrhu za koju su nam dati.

COR17 u Tele2 - Partnerstvom do promjene
Suradnja Tele2 i Zaklade Reach for Change traje od 2015. godine  i predstavlja strateški pristup društveno odgovornom poslovanju i održivosti. Do sada je u okviru ove suradnje podržano 12 društvenih poduzetnika koji su svojim dosadašnjim djelovanjem dotaknuli živote preko 1000 djece u Hrvatskoj. Njihove ideje podržavamo ne samo financijski, nego i kroz savjetovanje, suradnju i pružanje razvojnih usluga, čime jačamo njihovu održivost i društveni utjecaj. Osim toga, zajednički ostvarujemo korist za djecu koja to trebaju, ali i pridonosimo ostvarenju UN COR, posebice Cilja 17. Partnerstvom do ciljeva. Vjerujemo da je to pravi primjer mobilizacije i dijeljenja znanja i resursa tj. osnaživanje partnerstava između poslovnog sektora i civilnog društva, odnosno razbijanja barijera i između ta dva sektora.

Tele2 je članica UN Global Compacta, najveće svjetske inicijative za održivi razvoj i korporativnu održivost. Istraživanje koje je UN Global Compact proveo u ljeto 2018, pokazalo je da je 80 posto tvrtki članica aktivno uključeno u postizanje ciljeva održivog razvoja poštujući Deset načela UN Global Compacta. Među tim tvrtkama, u gotovo 70 posto slučajeva, najviši menadžment je direktno uključen u donošenju strategija održivosti što ukazuje na to da ciljevi održivog razvoja zahtijevaju strateški poslovni plan, dugoročnu viziju i inovacije kako bi tvrtke mogle pretvoriti globalne izazove u nove poslovne mogućnosti.

vrh stranice
vrh stranice