Zašto odabrati model strateške filantropije? • Strateška filantropija jedinstven je i snažan način povezivanja strategije tvrtke i marketinških ciljeva koji su efikasno usmjereni ka povećanju blagostanja zajednice. • Dobro osmišljen model strateške filantropije je postavljen na način da neprimjetno integrira potrebe tvrtke i zajednice te na taj način kreira win-win situaciju. • Strateška filantropija je dio koncepta društveno odgovornog poslovanja i jedan od načina na koji tvrtka može uspješno i jasno pokazati svoje vrijednosti zaposlenima, partnerima, klijentima ali i široj javnosti. Dajući podršku u novcu, proizvodima ili uslugama, ona zapravo pokazuje da razumije potrebe šire zajednice i društva u kojem djeluje. • Strateško pristupanje korporativnoj filantropiji uključuje: identificirati cilj davanja, promjenu koju tvrtka želi napraviti, poruke koje želi poslati te identificirati načine davanja koji će omogućiti da se uložena sredstva iskoriste učinkovito i na najbolji način te određivanje resursa koji će se usmjeriti na provođenje strategije. Svi članovi Hrvatske udruge poslodavaca (male i srednje tvrtke) kojima je ovaj koncept zanimljiv, ili žele suradnju na projektu kroz besplatnu izradu modela strateške filantropije, mogu se izravno javiti Zakladi Zamah: Regionalna zaklada za lokalni razvoj “Zamah” Svačićev trg 3, HR-10000 Zagreb tel.: 01/3646-237; 091/1504-413 Kontakt e-mail: barbara.klen@zamah.hr