22.05.2025.
Globalizacija, ograničenja u resursima i
brzina tehnološko – tehničkog razvoja u post – industrijskom dobu doveli su do
toga da je danas, više nego ikada, ključ uspjeha u bilo kojoj poslovnoj
aktivnosti detaljno poznavanje i razumijevanje ljudskih emocionalnih potreba i
želja.
Šanse na tržištu ne zavise toliko od
smanjenja troškova proizvodnje i povećanja profita, koliko od razvoja potpuno
novih tokova prihoda zasnovanih na novim idejama. Tu je prije svega važna
izgradnja jačih veza i odnosa proizvođača, trgovaca ili davatelja usluga s kupcima – potrošačima. To je prije odnos
partnerstva (s klijentima), nego klasični zakon ponude i potražnje (kupac –
prodavač). Najčešće upotrijebljene riječi u suvremenom biznisu su “pozitivna
reakcija“, “emocija“, “osjećaji“, češće nego riječi “proizvod“, “cijena“,
“kvaliteta“.
Legendarni Sun Tzu je u svojoj knjizi
„Umijeće ratovanja“, temelju strateškog menadžmenta, napisao: “Možeš pobijediti
tek onda kada poznaš protivnika i osobine okružja. Ako ne poznaš niti jedno od
toga, bit ćeš poražen. Ako poznaš samo jedno, ne možeš biti uvjeren u pobjedu.“
Za sve to je potrebno da ljudi, najvažnija
sastavnica i vrijednost poduzetničkih organizacija, budu primjereno obučeni i
motivirani.
Sadržaj seminara:
• Što
je prodajni kontroling?
• Analiza
postojećih kupaca korištenjem internih i eksternih informacija i povijesnih
rezultata,
• Ciljanje
potencijalnih kupaca,
• Analiza
rizika,
• Planiranje
organizacije prodaje i definiranje financijskih ciljeva (po tržištima, kupcima,
ljudima, proizvodima i uslugama iz portfelja organizacije),
• Planiranje
troškova i ulaganja potrebnih da se realiziraju planirani prihodi i zarada od
prodaje,
• Modeli
nagrađivanja u prodaji (kategorizacija osnovnih plaća, varijabilni dijelovi
plaće i nagrade, …).
Seminar je zamišljen kao interaktivna
radionica, a prvenstveno je namijenjen poduzetnicima, visokom i srednjem
menadžmentu, kontrolerima, voditeljima odjela, specijalistima za računovodstvo,
kao i svim zainteresiranima.
Predavač je Nikola Nikšić, savjetnik za
menadžment (CMC) licenciran pri ICMCI (The International Council of Management
Consulting Institutes), ovlašteni procjenitelj poslovne izvrsnosti pri EFQM
(European Foundation for Quality Management) i ovlašteni računovođa. Od ukupno
40 godina radnog staža u zemlji i inozemstvu, 28 je radio na pozicijama
menadžera za upravljanje strategijom, financijama i računovodstvom te
kontrolingom. Od toga, kao djelatnik Geotehnike 6 godina u inozemstvu na
međunarodnim hidro-energetskim projektima. a 12 kao menadžer u hrvatskim
poduzećima - članicama međunarodnih grupacija (WLW, Bisnode). Kao su-osnivač
poduzeća Konter, dugi niz godina se bavi poslovima menadžerskog savjetovanja na
području organizacije i ekonomike poslovanja, te edukacije. Dobitnik je nagrade
Primus 2011., za najboljeg poslovnog savjetnika u Hrvatskoj za područje
strateškog menadžmenta i organizacijskog razvoja.
Sudjelovanje na seminaru je besplatno.
Zbog ograničenog broja mjesta, molimo da
svoje sudjelovanje prijavite do srijede 21. svibnja 2025. godine do 12 sati
elektronskim putem na: hup-osijek@hup.hr