PUMA seminar Google AdWords održan u Osijeku

05.12.2018.

Na traženje članova, HUP Reg. ured Osijek u partnerstvu s Googleom i Algebrom organizirao je u okviru svojeg PUMA programa zanimljiv interaktivni seminar na temu: „Google AdWords“ u srijedu 05. prosinca 2018. godine u svojim prostorijama.

Od ove jeseni, Hrvatska udruga poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji uključuje niz besplatnih edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.

Polaznici su saznali kako privući nove posjetitelje na web-lokaciju, povećati online prodaju, ostvariti više poziva ili potaknuti korisnike da se vrate. Kako se oglašavati lokalno ili globalno, pomoću Google Ads programa uz najveći povrat investicije i kako odabrati najbolju strategiju. Na seminaru se obradilo sljedeće:

             Mali trikovi Ads oglašavanja.

             Kako uz manji budžet prestići konkurenciju?

             Ciljanje relevantne publike.

             Što su dugorepe ključne riječi?

             Tražilice, web stranice i YouTube.

             Kada i gdje se oglašavati? Što nam je cilj?

             Mjerljivost i optimizacija kampanja.

             Što je konverzija? Kako povećati ROI?

Seminar je održao Darko Perković, specijalist internetskog marketinga koji zadnje dvije godine predaje Google Ads, Google Analytics te SEO optimizaciju na Otvorenom učilištu Algebra.

I ovaj seminar je održan u okviru PUMA programa u Osječko-baranjskoj županiji kojeg HUP Regionalni ured Osijek provodi već više od deset godina, a sljedeće godine organizirati će se za članove u Vukovaru i Slavonskom Brodu.

vrh stranice