09.09.2024.
			
			
				1.    
PREDMET
NABAVE 
Hrvatska udruga
poslodavaca (HUP) od 1993. godine, kao dobrovoljna, neprofitna i neovisna
udruga poslodavaca, štiti i promiče prava i interese svojih članova. Svojim
uslugama omogućujemo članovima sudjelovanje u svim relevantnim društvenim
kretanjima, ali i praćenje globalnih gospodarskih trendova ključnih za
zadržavanje njihove konkurentnosti na lokalnom i globalnom tržištu.
 
U skladu s time HUP organizira edukacije koje blisko prate trenutne
globalne trendove, a koje
će se članovima pružati po komercijalnom principu, uz naplatu naknade za
tematske edukacije. 
Ove će se usluge
organizirati u suradnji s renomiranim stručnim tvrtkama, u pravilu članovima
HUP-a, s ciljem pružanja relevantne i kvalitetne edukacije našim članovima po
konkurentnim cijenama. S tim ciljem pozivamo zainteresirane tvrtke da se jave
na ovaj poziv, s ponudom za organizaciju predmetne edukacije u suradnji s
HUP-om. 
Ovakva organizirana i
provedena edukacija održati će se na temu ESG-a. ESG je relevantna tema za
gospodarske subjekte, a nužnost edukacija proizlazi iz komunikacije s članovima
koji ističu važnost same teme kao i dostupnost što više informacija koje mogu
olakšati provedbu izvještaja. ESG nije relevantan samo za nove zakonske
obveznike nefinancijskog izvještavanja, već je ključan za poslovanje velikog
broja naših članica, a posebice u temama izvora financiranja i pozicije tvrtke
u postojećim ili potencijalnim novim dobavnim lancima koji će se prilagođavati
zahtjevima ESG standarda. Naš je cilj pružiti članovima uvid u sve moguće
rizike, ali i mogućnosti, koje ESG stavlja pred njih, a kako bi na informiran
način mogli donositi kvalitetne i ispravne poslovne odluke.
Naručitelj: Hrvatska udruga
poslodavaca
Adresa: Radnička cesta 37a, 1. kat,
10000 Zagreb
OIB: 80978339255
Telefon: +385 1 48 97 555
URL: https://www.hup.hr/
Adresa e-pošte: hup@hup.hr 
2.    
ŠTO
OČEKUJEMO OD PONUDITELJA 
Cilj  ovog Poziva jest izabrati stručnog i priznatog
stručnjaka, trgovačko društvo (u daljnjem tekstu: Društvo), koje članicama
HUP-a može pružiti stručan, sveobuhvatan i konkretan pregled zahtjeva koje pred
tržišta i trgovačka društva postavljaju ESG standardi i prakse putem
organizacije ciljane edukacije.
3.    
OPIS
POSLOVA DRUŠTVA 
Očekujemo da Društvo ima
iskusni tim u području poslovnog, financijskog i ESG savjetovanja, s iskustvom
u pružanju savjetodavnih i edukacijskih usluga u području ESG-a. Tim mora imati
iskustva i poznavanje hrvatskog i EU tržišta i zakonodavstva, posebice s
naglaskom na trendove i najave u području nefinancijskog izvještavanja. Uz
poznavanje trendova i kretanja na cjelokupnom tržištu EU-a, dodatan naglasak će
se staviti i na poznavanje i stručnost u području primjene ESG standarda i
praksi na globalnoj razini i načina na koji će se one odraziti na poslovanje
trgovačkih društava u EU.
Izvođenje edukacije: na
lokaciji i u vremenskom razdoblju koje će se naknadno dogovoriti s izabranim
dobavljačem usluge
DETALJNI OPIS TRAŽENIH
POSLOVA
-       
Formiranje
edukacijskog plana i programa za grupe veličine do 30 polaznika
-       
Edukacijski
materijali u elektronskom obliku i/ili ispisanom obliku za sve polaznike
-       
Obavezna
obrada i edukacija, između ostalih, mora sadržavati i teme:
o  
Uvodna,
općenita, ESG edukacija
o  
Regulatorni
okvir – nacionalni, EU, globalni trendovi s naglaskom na nadolazećoj regulativi
o  
ESG
u svakodnevnom poslovanju
§ 
Za
zakonske obveznike nefinancijskog izvještavanja (sadašnje i buduće)
§ 
Za ne
obveznike nefinancijskog izvještavanja
§ 
ESG
i financiranje – prednosti, prilike
§ 
ESG
i dobavni lanci
§ 
Razvoj
i implementacija ESG strategije
§ 
ESG
i menadžment i HR
 
4.    
NATJEČAJNI
ZADATAK
Od Društva tražimo:
-       
Prijedlog
edukacijskog plana za grupe do 30 polaznika
o  
Opće
i sektorske teme
o  
Satnica
u smislu trajanja edukacije po svakom elementu
o  
Nastavni
tim – stručnjaci po temama
o  
Plan
može biti dugotrajan i ponavljajući, te ne mora biti jednokratan
o  
Po
mogućnosti modularan princip plana – s određenim elementima koji su
neizostavni, te onim koji su „samostojeći“ ili nadogradivi na druge elemente edukacije 
 
5.    
EVALUACIJA
DRUŠTVA
ŠTO TREBA SADRŽAVATI PONUDA:
·      
Opis
Društva, strukturu, kratki opis usluga i pripadajuća mreža resursa;
·      
Životopisi
stručnjaka koji će provoditi edukaciju – po elementima edukacijskog plana;
·      
Lista
referenci;
·      
Priznanja
i nagrade;
·      
Cjenik
usluga edukacije, s mogućnostima:
o  
Principa
paketiranja edukacije – cijena cijele edukacije / cijena ciljanog ograničenog
kompleta edukacije (npr. samo izvještajni elementi bez elemenata ESG
financiranja) 
o  
Modularnog
cjenika – u smislu posebne cijene za pojedinačne samostalne elemente edukacije
·      
Cjenik
je moguće dostaviti u obliku ukupnog troška po edukaciji za predmetnu skupinu
bez obzira na broj polaznika, ali i u obliku cijene po pojedinačnom polazniku
po paketu/grupi/samostalnom edukacijskom modulu;
·      
Cjenik
za svaki dio ponude mora imati određenu predviđenu ukupnu satnicu;
·      
Ponuda
treba sadržavati rješenje projektnog zadatka opisanog u stavki 4.
Rok valjanosti ponude je
30 (trideset) dana od isteka roka za dostavu ponuda.
Cijena ponude je
nepromjenjiva za vrijeme trajanja ugovora o nabavi koji će se sklopiti s
izabranim ponuditeljem.
Evaluacija Društva vršit
će se kroz ukupno 5 stavki:
1.    
Stručni
tim Društva;
2.    
Reference
i kratak opis ključnih projekata kojima se dokazuje razumijevanje i rad u
predmetnoj temi;
3.    
Zadatak;
4.    
Financijska
komponenta ponude;
5.    
Članstvo
u HUP-u.
 
HUP zadržava pravo
samostalnog izbora najboljeg ponuđača, ali i pravo izbora više izvođača za
pružanje predmetnih usluga u dužem razdoblju.
 
HUP pri ocjeni ponuda može
zatražiti pojašnjenje ili dopunu u primjerenom roku, pri čemu pojašnjenje ili
dopuna mora biti dostavljena u roku od 2 (dva) radna dana.
 
HUP zadržava pravo pozvati
na sastanak i na prezentaciju okvirnog plana aktivnosti one ponuditelje koji
uđu u uži izbor tijekom i nakon isteka roka za dostavu ponude. 
6.    
KONTAKT
OSOBA ZA DOSTAVU PONUDE
Ponudu molimo dostaviti na
mail: hup@hup.hr.
7.    
ROKOVI
DOSTAVE PONUDE 
Rok za dostavu ponude je 10
radnih dana od objave ovog poziva. Ovaj rok je instruktivne naravi.
Ponuditelji mogu do isteka
roka za dostavu ponuda dostaviti izmjenu i/ili dopunu ponude. Izmjena i/ili
dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i osnovna ponuda s obveznom
naznakom u predmetu elektroničke pošte da se radi o izmjeni i/ili dopuni
ponude.
 
Zainteresirani ponuditelji
mogu postaviti pitanja u vezi predmeta usluge na gore navedenu adresu
elektroničke pošte najkasnije 3 (tri) radna dana od dana zaprimanja ovog
poziva. Postavljena pitanja moraju biti konkretna i u vezi predmeta usluge te
se trebaju izbjegavati opisna pitanja.
 
8.    
OBAVIJEST
O ODABIRU 
Izabrano Društvo ili
Društva će biti obaviještena o odabiru do 30.9.2024. godine. Ovaj rok je
instruktivne naravi. S odabranim ponuditeljem će se pristupiti sklapanju
ugovora o pružanju usluge.