Održana konferencija o mogućnostima poslovanja na tržištu SAD-a

01.07.2021.

Jučer se u organizaciji u organizaciji HUP-a, Veleposlanstva SAD-a, hrvatskog društva Armatus Prudentia d.o.o. i američkog društva Trans-Atlantic Market Development održava konferencija „Proširite poslovanje na tržište SAD-a“ u prostorijama Wespa Spaces na zagrebačkoj Zavrtnici.


Na konferenciji su se uvodno nazočnima obratili Mark Fleming, Charge d’ Affairs u Veleposlanstvu SAD-a u Hrvatskoj i Mihael Furjan, predsjednik HUP-a.

„Zadovoljstvo mi je pozdraviti vas u ime Veleposlanstva Sjedinjenih Američkih Država u Hrvatskoj. Amerika je i dalje najbolje mjesto za poslovati u Hrvatskoj. Uspjeh američkog tržišta snažno utječe na sva ostala svjetska tržišta i nudi najveću radnu snagu, resurse te raznolikost kultura i ideja. Mnoge hrvatske tvrtke već sada posluju na tržištu SAD-a poput Sestan Bucha, STEMI-a, Orqe, Infobipa, Infinuma, DOK-ING-a, da spomenem samo neke. Drago mi je što će neki od njih podijeliti svoje iskustvo s nama danas.“ - kazao je uvodno Mark Fleming, Charge d’ Affairs u Veleposlanstvu SAD-a u Hrvatskoj

„Tržište SAD-a ključno je za sve koji namjeravaju širiti svoje poslovanje globalno. Radi se o najvećem potrošačkom tržištu koje skriva brojne prilike i mogućnosti razvoja poslovanja. Iako već imamo dobre primjere izvoza proizvoda i znanja, vjerujem da će IT kompanije biti naše zvijezde na tom tržištu i da će tamo ostvariti značajan uspjeh. Želim danas iskoristiti priliku i zahvaliti bivšem Veleposlaniku SAD-a u Hrvatskoj, g. Bobu Kohorstu koji je ubrzao proces ukidanja dvostrukog oporezivanja hrvatskih poduzetnika koji posluju u SAD-u, koji još nije završen, a nadam se i daljnjoj uspješnoj suradnji naših dvaju zemalja.“ - izjavio je Mihael Furjan, predsjednik HUP-a

Mauro Lukić, suorganizator konferencije i direktor tvrtke Armatus Prudentia govorio je o problemima na koje hrvatske kompanije naiđu prilikom ulaska na tržište SAD-a. Prije svega, radi se o nedovoljnoj istraženosti i podcjenjivanju velikog tržišta u kojem svaka država funkcionira kao zaseban entitet sa svojim pravima i obvezama, stoga je ključno za sve tvrtke da prije formiranja strategije poslovanja provedu detaljno istraživanje tržišta i nađu vjerodostojnog partnera s kojim mogu pouzdano surađivati.

Emir Avdić, predsjednik Uprave Trans-Atlantic Market Developmenta održao je prezentaciju na temu „Što hrvatske kompanije mogu očekivati od širenja na tržište SAD-a“ pri čemu je istaknuo veliku razinu suradljivosti američkih državljana i poduzetnika te naklonost strancima koji se trude i imaju kvalitetne ideje. Prije širenja poslovanja na tržište SAD-a potrebno je razraditi dobru marketinšku i prodajnu strategiju te proučiti regulatorne okvire koji su jednostavniji nego u EU te usmjereni razvoju i napretku poduzetnika koji žele razvijati svoje proizvode i usluge.

vrh stranice