Nestlé: Novi ciljevi za novo desetljeće - dobrobit djece, razvoj životnih zajednica i zaštita prirode

Nestlé: Novi ciljevi za novo desetljeće - dobrobit djece, razvoj životnih zajednica i zaštita prirode

Nestlé je u svojoj strategiji razvoja do 2030. godine identificirao tri područja djelovanja u skladu s ciljevima "Agende 2030 za održivi razvoj" Ujedinjenih naroda

Biti svjetski lider u proizvodnji hrane i pića veliki je uspjeh, ali  i odgovornost za Nestlé, koji od samih početaka svoje poslovanje temelji na povjerenju potrošača, neprekidnom usavršavanju proizvodnih procesa, transparentnosti i poštivanju svojih zaposlenika i poslovnih partnera. Uz slogan "Good food, good life" i neprekidni rast i razvoj kompanije definirala se i njena misija - postići bolji i zdraviji svijet - kroz asortiman proizvoda koji danas broji preko 10.000 različitih proizvoda unutar 2.000 brendova. Za sljedeće desetljeće Nestlé je opet podignuo ljestvicu i izdvojio tri područja svog djelovanja koji će ostaviti dugoročne pozitivne promjene na budućnost globalne zajednice.
 
2030.: Zdraviji život za 50 milijuna djece
Pravilna prehrana jedan je od preduvjeta zdravlja cijelog organizma, posebice kod najranije dobi. Kroz inicijativu Nestlé za zdraviju djecu kompanija se obavezala da će do 2030. godine na globalnom nivou pomoći da 50 milijuna djece vodi zdraviji život. Stalno smanjivanje količine šećera, soli i zasićenih masnoća u proizvodima, izbacivanje umjetnih bojila, uvođenje većih količina povrća, orašastih plodova, sjemenki, mahunarki i mekinja u proizvode, edukacija društva o pravilnoj prehrani te educiranje trudnica i rodilja o važnosti dojenja samo su neke od aktivnosti koje vode ka cilju.

U Hrvatskoj je ova inicijativa zaživjela i kroz projekt "Vrtim Zdravi film" pokrenut 2011. godine u suradnji s Hrvatskim školskim sportskim savezom s ciljem edukacije učenika o zdravim životnim navikama, pravilnoj prehrani i važnosti svakodnevnog bavljenja tjelesnom aktivnošću. Projekt svake godine obuhvaća sve veći broj učenika diljem Hrvatske, a od samih početaka uključeni su i Hrvatski zavod za javno zdravstvo i Agencija za odgoj i obrazovanje. Do sada je projektom obuhvaćeno više od 25.000 učenika sedmih razreda. Važno je istaknuti kako unutra projekta nema promocije kompanije Nestlé niti proizvoda.

2030.: Nulti utjecaj na onečišćenje okoliša
Očuvanje okoliša, briga o klimatskim promjenama i briga o očuvanju vode i vodnih izvora ključne su odrednice poslovanja Nestléa. Jedno od najvažnijih pitanja svakako je proizvodnja i odlaganje plastičnog ambalažnog otpada, u čije se rješavanje Nestlé aktivno uključio u suradnji s vladama, nevladinim organizacijama, dobavljačima, upraviteljima otpadom, trgovcima na malo i drugim tvrtkama. U travnju 2018. godine kompanija se javno obavezala da će do 2025. godine 100% pakiranja biti od materijala koji će se moći ponovo iskoristiti li reciklirati. Od 
2015. do danas napravljeni su značajni pomaci te je ambalaža smanjena za čak 119 tisuća tona. 

Dodatna područja na kojima se Nestlé angažirao su i oblikovanje budućnosti bez otpada i pokretanje novog načina ponašanja. Primjerice, na Svjetski dan oceana (8. lipnja) Nestlé zaposlenici diljem svijeta pokazuju dobar primjer i svoje vrijeme posvećuju čišćenju okoliša. Osim pitanja plastike, kompanija iz godine u godinu sve više potiče učinkovito korištenje vode i vodnih resursa, angažira se u povećanju dostupnosti pitke vode i promišljenom pristupu klimatskim promjenama i očuvanju prirodnih resursa. Dugoročnim promišljanjem načina očuvanja okoliša Nestlé postavlja temelje za buduće generacije. 

2030.: Veći životni standard za 30 milijuna ljudi izravno povezanih uz poslovanje kompanije
Nestlé je globalna kompanija koja je prisutna u čak 191 zemlji, Nestlé nastoji potaknuti i sudjelovati u razvoju uspješnih, održivih životnih zajednica kroz podupiranje svojih zaposlenika, potporu ruralnom razvoju i promicanje ljudskih prava. S tim ciljem pokrenute su inicijative kao što su Nespresso AAA Sustainable Quality Program, Nescafé Plan, Nestlé Cocoa Plan i Farmer Connect, namijenjene osnaživanju i udruživanju dobavljača, proizvođača sirovina i poljoprivrednika diljem svijeta. 

U svom poslovanju Nestlé posebnu pažnju posvećuje  ljudskim pravima, s posebnim osvrtom na prava djece, i poštivanje kulturoloških, rasnih, spolnih i seksualnih razlika, a za stvaranje novih radnih mjesta i zdravijih radnih sredina. Rezultati su već uvelike vidljivi - tako 43 posto rukovodećih pozicija unutar kompanije čine žene, a kroz globalnu inicijativu Nestle needs YOUth stotine tisuća mladih ljudi obrazovano je i obučeno za što lakši pronalazak zaposlenja. 

Nestlé je članica UN Global Compacta, najveće svjetske inicijative za održivi razvoj i korporativnu održivost. Istraživanje koje je UN Global Compact proveo u ljeto 2018, pokazalo je da je 80 posto tvrtki članica aktivno uključeno u postizanje ciljeva održivog razvoja poštujući Deset načela UN Global Compacta. Među tim tvrtkama, u gotovo 70 posto slučajeva, najviši menadžment je direktno uključen u donošenju strategija održivosti što ukazuje na to da ciljevi održivog razvoja zahtijevaju strateški poslovni plan, dugoročnu viziju i inovacije kako bi tvrtke mogle pretvoriti globalne izazove u nove poslovne mogućnosti.
vrh stranice
vrh stranice