KNJIGA „DISASTER - DIJAGNOZA MODERNOG BIZNISA“ TVRTKE CROCON IZABRANA ZA NAJBOLJU KNJIGU NA SVJETSKOM NATJECANJU CONTENT MARKETING AWARDS 2021

09.09.2021.

Knjiga „DISASTER – Dijagnoza modernog biznisa“ autora Crocon & Friends proglašena je pobjednikom u kategoriji BEST CORPORATE BOOK na svjetskom marketinškom natjecanju Content Marketing Awards 2021! Tvrtka Crocon dugogodišnja je članica HUP-a. 

Idejni začetnici i kreativci iz tvrtke Crocon d.o.o. – Linda Poščić Borovac i Ana Zoričić – vole reći kako o pisanju i izdavanju knjige prije „DISASTER“-a nisu znali gotovo pa ništa, ali znali su da žele i moraju stvoriti tu „slikovnicu za biznismene“ i izbaciti je u orbitu. Jednom kad je odluka donijeta, nije bilo povratka i stvar je bila „samo“ pronalaska pravog tima.

Ova je knjiga zaista prošla jedno neobično i odvažno putovanje – od ideje davno zapisane u Lindinoj bilježnici do konačne odluke i stvaranja ove lude ilustrirane enciklopedije ljudskih ponašanja, kako u poslu tako i u životu, prošlo je nekoliko godina, ali i nebrojenih sastanaka Crocono-ovki Linde i Ane, pisca Zorana Krušvara i dizajnerice Veronike Uravić Čolak. Razmijenilo se tu pregršt mailova, popilo na stotine kava i čajeva, pojelo ponešto čokolade, smijalo se, smišljalo, mijenjalo, revidiralo i stvaralo.

Kada je knjiga konačno ugledala svjetlo dana u ranu jesen 2020., baš usred univerzalno turbulentnog razdoblja u cijelom svijetu, mogli su se samo nadati da će sreća biti na njihovoj strani i da će knjiga biti prihvaćena baš kao protuotrov, injekcija smijeha, dobrih poruka, satire i pozitive prijeko potrebne u takvim vremenima.

Nešto manje od godinu dana kasnije  - „DISASTER“ ne samo da ima 500 prodanih primjeraka diljem svijeta, već je upravo izabran kao NAJBOLJA KORPORATIVNA KNJIGA (mada je ovo „korporativna“ samo doslovni prijevod, a tko zna DISASTER zna da je daleko od tog hladnog pojma) od strane Content Marketing Instituta.

Crocon je knjigu prijavio između 1000 drugih prijava kako bi proširili doseg i poruku knjige kao ekstenzije svog brenda i poruke koju u Croconu žive već gotovo tri desetljeća – najvažnije je ne zaboraviti se IGRATI. A djeca svoju igru shvaćaju ozbiljno dok na kreativne i neopterećene načine, van nepotrebno kompleksnih sustava obrazaca i formi, dolaze do rješenja i inovacija.

Snažna je ovo nagrada koju dodjeljuje Content Marketing Institute kao vodeći autoritet u području marketinga čiji sudački panel okuplja upravo međunarodne stručnjake industrije s ogromnim iskustvom iza sebe.

Tim iza „DISASTER“-a ističe kako im je zaista čast biti dobitnikom CMA kao jedne od najvećih nagrada ovog tipa u svijetu, a posebno uzevši u obzir da su drugi prijavitelji ove godine bile zaista velike tvrtke s impresivnim marketinškim mašinerijama iza sebe: Spotify, HBO, IKEA, Subaru, Ericsson, Mayo Clinic, John's Hopkins i mnogi drugi.

 

vrh stranice