HEINEKEN Hrvatska: Stvaramo bolji svijet

HEINEKEN Hrvatska dio je kompanije HEINEKEN, najinternacionalnijeg proizvođača piva. Održivost je jedan od glavnih poslovnih prioriteta, a globalna korporativna strategija „Stvaramo bolji svijet“ ujedinjuje sve HEINEKENOVE operativne kompanije u nastojanju da budu održiva snaga promjene. Fokusiranjem na područja na kojima možemo učiniti najviše, ona nadahnjuje naše brendove da svoju svrhu usklade s rješavanjem okolišnih i društvenih problema. Putem ove strategije odlučni smo doprinijeti ostvarivanju šest UN-ovih ciljeva održivog razvoja.

HEINEKEN Hrvatska jedna je od najuspješnijih kompanija u Karlovačkoj županiji, a tradicija proizvodnje piva u pivovari u Karlovcu seže u davnu 1854. godinu. Pokreće nas strast za kvalitetom i uživanje u životu te poštovanje prema ljudima i prirodi. 
Tako primjerice od 2017. godine u pivovari koristimo ZelEn - električnu energiju dobivenu isključivo iz obnovljivih izvora. U sklopu pivovare lani smo izgradili skladište prema principima zelene gradnje što podrazumijeva smanjenje utjecaja na okoliš u svim fazama izgradnje, ali i korištenja zgrade. Pritom se naglasak stavljao na energetsku učinkovitost, visokokvalitetne ekološki prihvatljive materijale pogodne za recikliranje, ali i smanjenje količine građevinskog i ostalog otpada koji nastaje u procesu gradnje. Zbog racionalne uporabe energije i toplinske izolacije zgrade, naše zeleno skladište svrstano je u energetski razred A+. Na krov zelenog skladišta postavili smo solarne panele – što je još jedan doprinos našem zelenom poslovanju. Ukupno 1.380 solarnih panela godišnje će proizvoditi oko 395.000 kWh električne energije za potrebe pivovare. Važno je istaknuti da će količina električne energije. koju će proizvesti solarni paneli, utjecati na smanjenje emisije CO₂ od 118,5 tona na godišnjoj razini. 
Još jedna velika investicija u našoj pivovari u Karlovcu u ovoj godini bilo je unapređenje procesa punjenja piva. Modernizirali smo i spojili dvije odvojene linije za punjenje – jednu za povratnu staklenu ambalažu i drugu za nepovratnu staklenu ambalažu – u jednu kombiniranu liniju na kojoj je moguće istovremeno puniti pivo u sve vrste staklene ambalaže. Nova kombinirana linija ima nominalni kapacitet punjenja od 30.000 boca na sat, odnosno u sat vremena pivom se može napuniti čak 1.500 gajbi od kojih svaka ima 20 boca od 0,5 l.  Novom investicijom unaprijedili smo proces punjenja piva, ali i značajno doprinijeli drugim aspektima našeg održivog poslovanja, poput veće energetske učinkovitosti i sigurnosti na radnom mjestu. Vrhunska tehnologija pomaže nam da potrošačima osiguramo inovativne proizvode vrhunske kvalitete stoga se investicije u pivovaru nastavljaju.
Održivi pristup poslovanju odražava se i u našem bogatom portfelju. Naši vrhunski proizvodi zadovoljit će ukuse odraslih ljubitelja piva i cidera u različitim prigodama. Pored Karlovačkog svijetlog piva, u toj su obitelji još i: Karlovačko Natur Radler limun, Karlovačko Natur Radler grejp menta, Karlovačko Retro nepasterizirano, Karlovačko crno te odnedavno Karlovačko crna višnja. Također, imamo i međunarodne brendove Heineken, Amstel Premium Pilsener, Edelweiss, Desperados, Affligem, češki lager Krušovice, slovenski lager Laško, cider Strongbow i jabukovaču Stari lisac. Naši proizvodi napravljeni su od sastojaka vrhunske kvalitete. Posebno smo ponosni što su naši natur radleri napravljeni su od 100% prirodnih sastojaka, bez konzervansa, umjetnih boja i sladila. Nadalje, za naše Karlovačko koristimo ječmeni slad isključivo domaćeg podrijetla – odnosno ječmeni slad napravljen od 100% hrvatskog ječma. Domaći otkupljivači i prerađivači osnaženi su ovom suradnjom jer imaju siguran otkup i plasman poljoprivredne kulture koju uzgajaju. Projekt ujedno predstavlja veliki doprinos povećanju domaće proizvodnje ječma. Od 2013./14. do 2017./18. otkupljena količina ječma povećala se 66%, broj OPG-ova koji uzgajaju ječam povećao se za 6%, a površina polja zasijanih pivarskim ječmom za 16%. 
Vodimo brigu i o zajednici u kojoj se nalazi naša pivovara – Karlovcu i okolici. Ponosan smo partner Kakvarta. Ovaj jedinstveni projekt predstavlja sinergiju Grada Karlovca, privatnog sektora i volonterizma, u čemu veliku ulogu imaju građani koji biraju i prijavljuju projekte koje smatraju važnima, a sami svojim radom osiguravaju njihovo provođenje. Uz Kakvart, posebno smo ponosni na naš donacijski natječaj Zajedno za bolji Karlovac i Karlovačku županiju. Donacijama nastojimo podržati projekte koji doprinose boljoj kvaliteti života Karlovcu i Županiji. Od 2009. godine, kada je pivovara raspisala prvi natječaj, podržano je ukupno 167 projekata. Osim kroz donacije, u lokalnu zajednicu ulažemo i kroz sponzorstva nekih od najvažnijih lokalnih događaja kao što su proslava Dana grada, Ivanjski krijes, Međunarodni festival folklora, doček Nove godine u Karlovcu, Riječno kino uz Karlovačko...
Kao odgovorna i uspješna kompanija, i dalje ćemo poslovati prirodno, održivo i pošteno, a naš put naprijed obilježit će proizvodi od prirodnih sastojaka, proizvedeni uz pomoć sunca te uz brigu o okolišu.

HEINEKEN Hrvatska članica je UN Global Compacta, najveće svjetske inicijative za održivi razvoj i korporativnu održivost. Istraživanje koje je UN Global Compact proveo u ljeto 2018, pokazalo je da je 80 posto tvrtki članica aktivno uključeno u postizanje ciljeva održivog razvoja poštujući Deset načela UN Global Compacta. Među tim tvrtkama, u gotovo 70 posto slučajeva, najviši menadžment je direktno uključen u donošenju strategija održivosti što ukazuje na to da ciljevi održivog razvoja zahtijevaju strateški poslovni plan, dugoročnu viziju i inovacije kako bi tvrtke mogle pretvoriti globalne izazove u nove poslovne mogućnosti.
vrh stranice
vrh stranice