Google garaža: Radionica na temu SEO optimizacije za tražilice i pisanja za web

13.12.2018.

12.12.2018. – Danas je u HUP-u u suradnji s Google Hrvatska i Algebrom održana još jedna u nizu radionica za članove HUP-a na temu SEO optimizacije – pravilnog pisanja za web i optimizacije teksta za tražilice. Optimizacija za tražilice možda zvuči složeno, ali je nužna da bi se postigli optimalni rezultati. Na radionici su uzvanici mogli naučiti kako napraviti prilagodljivi plan za SEO, prepoznati najučinkovitije ključne riječi i koji alati mogu pomoći u mjerenju onoga što je važno. Pravilna optimizacija web-stranica znači da više korisnika može brže pronaći određeni sadržaj te tako generirati i veći broj posjeta na samom webu.

Od ove jeseni, Hrvatska udruga poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji uključuje niz besplatnih edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama se nastoji digitalnim vještinama osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.

O PREDAVAČU:

Marin Zlatarić

           Inbound marketing specijalist

           Direktor Google certificirane agencije

           E-commerce specijalist

Marin je stručnjak za digitalni marketing gdje pri izradi strategije stavlja naglasak na inbound pristup i metodologiju. Certificirani je Google partner za Google AdWords program oglašavanja, SEM-rush specijalist te Inbound specijalist. Vlasnik je full-service digitalne agencije bazirane u Zagrebu naziva „Aureus Consulting & 360 Agency“ čije su glavne djelatnosti: digitalni marketing s naglaskom na inbound metodologiju, konzalting i edukacije tvrtki i poduzetnika, te e-commerce development, vođenje i oglašavanje. Marin i njegov tim držali su mnoge edukacije digitalnog marketinga u suradnji s mnogim poznatim tvrtkama i brandovima diljem Hrvatske u sklopu tvrtke te predavačkih partnera kao obrtničke komore, turističke zajednice RH te mnogih drugih. Trenutno radi direktor agencije te kao voditelj projekata u agenciji i predavač na Algebri  u okviru programa obrazovanja „Specijalist za internetski marketing“. Uz to, Marin sudjeluje kao predavač na projektu Digitalna garaža čiji je cilj omogućiti pristup besplatnoj edukaciji o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja malim i srednjim tvrtkama.

vrh stranice
vrh stranice