Digitalna garaža: Interaktivno predavanje na temu Google Adsa u HUP-u

13.11.2018.

13.11.2018. – Danas je u HUP-u u suradnji s Google Hrvatska i Algebrom održana jedna u nizu radionica za članove HUP-a na temu Google Adsa – digitalnih alata oglašavanja koje mogu koristiti sve tvrtke i pojedinci za bolje pozicioniranje svojih proizvoda i usluga na webu. Google Adwords alati pomažu prilikom privlačenja novih posjetitelja na web lokaciju, povećanja online prodaje, ostvarenja više dolazaka na razne evente i prilikom dosezanja prave publike za određeni proizvod.
Od ove jeseni, Hrvatska udruga poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji uključuje niz besplatnih edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama se nastoji digitalnim vještinama osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.

 

O PREDAVAČU:
Marin Zlatarić
•           Inbound marketing specijalist 
•           Direktor Google certificirane agencije
•           E-commerce specijalist
Marin je stručnjak za digitalni marketing gdje pri izradi strategije stavlja naglasak na inbound pristup i metodologiju. Certificirani je Google partner za Google AdWords program oglašavanja, SEM-rush specijalist te Inbound specijalist. Vlasnik je full-service digitalne agencije bazirane u Zagrebu naziva „Aureus Consulting & 360 Agency“ čije su glavne djelatnosti: digitalni marketing s naglaskom na inbound metodologiju, konzalting i edukacije tvrtki i poduzetnika, te e-commerce development, vođenje i oglašavanje. Marin i njegov tim držali su mnoge edukacije digitalnog marketinga u suradnji s mnogim poznatim tvrtkama i brandovima diljem Hrvatske u sklopu tvrtke te predavačkih partnera kao obrtničke komore, turističke zajednice RH te mnogih drugih. Trenutno radi direktor agencije te kao voditelj projekata u agenciji i predavač na Algebri  u okviru programa obrazovanja „Specijalist za internetski marketing“. Uz to, Marin sudjeluje kao predavač na projektu Digitalna garaža čiji je cilj omogućiti pristup besplatnoj edukaciji o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja malim i srednjim tvrtkama.

vrh stranice