27.9.2018. HUP i GOOGLE HRVATSKA radionica za članove HUP-a u sklopu projekta Digitalna garaža, Radnička cesta 52, Zagreb, 10:00

27.09.2018.

Hrvatska udruga poslodavaca u partnerstvu s Google Hrvatska poziva vas na prvu radionicu koja će biti održana u Zagrebu u sklopu programa Digitalna Garaža, a koja će pokriti dvije teme:

 

  1. Privucite nove klijente pomoću profila tvrtke na googleu - izradite svoj GOOGLE MY BUSINESS profil
  2. Izgradite svoju prisutnost na mreži i otkrijte kako da vas klijenti pronađu uz pomoć PRETRAŽIVANJA

 

Prva u nizu radionica koje slijede bit će održana 27. rujna u prostorijama HUP-a, Radnička cesta 52/1, Zagreb, s početkom u 10:00 sati.

 

Očekivano trajanje radionice je 2 sata i 30 minuta, s uključenim snack & coffee breakom.

Nešto više o samim radionicama:

 

Od ove jeseni, Hrvatska udruga poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji uključuje niz besplatnih edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.

 

o prvoj temi „Google my business“:

 

Google My Business besplatan je alat koji vam omogućuje da upravljate načinom na koji se Vaša tvrtka prikazuje na Googleovim proizvodima, kao što su Karte i Pretraživanje. Ako Vaša tvrtka pruža usluge klijentima na određenoj lokaciji ili na lokaciji korisnika, Google My Business klijentima može pomoći da Vas pronađu. Dva je puta vjerojatnije da će korisnici smatrati uglednima tvrtke koje su potvrđene i mogu se pronaći na Googleu.

Zamislite da ste mogući klijent. Klijent se nalazi tri ulice od vaše trgovine i u susjedstvu traži upravo ono što vi radite najbolje – možda je vidio vaš znak ili čuo o Vašoj tvrtki od prijatelja. Ako na Googleu potraži usluge koje pružate, što će pronaći? Ako održavate prisutnost tvrtke na Google My Businessu, omogućit ćete klijentima da saznaju za usluge i proizvode koje nudite, jave Vam se i pronađu Vašu lokaciju.

Koje vam mogućnosti pruža Google My Business?

Pogodnosti se mogu svrstati u tri kategorije:

 

1.         Održavanje točnih informacija o tvrtki online.

2.         Interakcija s korisnicima.

3.         Privlačenje novih klijenata

 

 

o drugoj temi: „Izgradite svoju prisutnost na mreži i otkrijte kako da vas korisnici otkriju uz pomoć pretraživanja“

 

Od web-lokacija do lokalnih profila tvrtke, od mobilnih aplikacija do društvenih medija, mnogo je načina da vas se pronađe online. Ako vam za postizanje ciljeva najbolje odgovara web-lokacija, morat ćete shvatiti osnove njezina funkcioniranja. Još je važnije znati najbolje primjere iz prakse za dizajn i iskoristivost jer ćete tako lakše izraditi web-lokaciju koja dobro priča vašu priču i omogućava klijentima da pronađu ono što im treba.

 

Želite da vaša Web stranica bude ispred konkurencije u rezultatima pretraživanja na Google-u i sličnim tražilicama?

 

Pravilna optimizacija web-stranica znači da više korisnika može brže pronaći vaš sadržaj. To se može postići na mnoge načine, stoga će vam odabir učinkovitih metoda uštedjeti vrijeme i resurse. Optimizacija za tražilice možda zvuči složeno, no kad shvatite kako tražilice funkcioniraju, bit ćete na putu da postanete stručnjaci za SEO (Search Engine Optimization). Saznajte kako razviti prilagodljivi plan za SEO, prepoznati najučinkovitije ključne riječi i koji vam alati mogu pomoći u mjerenju onoga što je važno.

 

O predavaču:

 

Seminar na ove dvije teme će održati Darko Perković, specijalist internetskog marketinga koji zadnje dvije godine predaje Google Ads, Google Analytics te SEO optimizaciju na Otvorenom učilištu Algebra. Iskustvo rada u marketingu stjecao je kao marketing manager u marketinškoj agenciji te u nekoliko tvrtki. Nedavno je pokrenuo vlastitu digitalnu agenciju koja klijentima pruža usluge oglašavanja preko Google Adsa i društvenih mreža, lokalne, sadržajne i tehničke SEO optimizacije te konzaltinga vezano uz internetski marketing.

 

Prijave su otvorene do popunjenja kapaciteta dvorane putem ovog Google obrasca, a najkasnije do 25. rujna 2018. godine.

vrh stranice