20. i 21.5.2021. Opatija: 3. Međunarodna konferencija o javnoj nabavi „Izazovi u digitalizaciji javne nabave“

20.05.2021.

Pozivamo vas da nam se pridružite na 3. Međunarodnoj konferenciji o javnoj nabavi „Digitalizacija javne nabave“ koja će održati na 20. i 21. svibnja 2021. u hotelu Ambasador u Opatiji, u organizaciji Projekt jednako razvoj d.o.o.

Hrvatska udruga poslodavaca počasni je partner konferencije.
Tema konferencije su izazovi u digitalizaciji javne nabave. Tijekom dvodnevne konferencije javnim i sektorskim naručiteljima i ponuditeljima iz cijele Hrvatske obratit će se niz stručnjaka iz tijela predstavnika dionika u sustavu javne nabave. S obzirom na važnost teme, uz stručnu javnost i predstavnike ponuditelja, u Opatiji se očekuju i mnogi drugi istaknuti gosti. Cilj organizatora je promicanje javne nabave kao jednog od ključnih generatora razvoja Republike Hrvatske.

 Predavači i stručni govornici konferencije su:  

  • Justyne Balasinska, voditeljica tima za profesionalizaciju javne nabave, Europska komisija
  • Peter Defranceski, šef ureda u Bruxellesu, ICLEI (Lokalna samouprava za održivost)
  • Milka Kosanović, direktorica odnosa s članstvom, HUP
  • Maja Kuhar, predsjednica, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
  • Nina Čulina, ravnateljica Uprave za trgovinu i politiku javne nabave, Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja
  • Bernard Gršić, državni tajnik, Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva
  • Damir Mandić, gradonačelnik Karlovca
  • Marko Turudić, docent na Katedri za upravno pravo pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
  • Leo Mršić, prodekan za istraživanje i razvoj, Visoko učilište Algebra
  • Nikola Modrušan, sektorski koordinator za razvoj digitalnog društva, Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva
  • Martin Mahović, voditelj Odsjeka za javnu nabavu, Grad Đurđevac
  • Marija Potroško Kovačić, viša savjetnica za javnu nabavu, Grad Koprivnica

Iz programa izdvajamo: 

  • Europski okvir kompetencija za profesionalce u javnoj nabavi
  • Uloga i perspektiva Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
  • Digitalizacija javne nabave uz komparaciju sa studijom o mogućim poboljšanjima u državnoj upravi
  • Rodno odgovorna javna nabava/Socijalno odgovorna javna nabava
  • Primjer iz prakse: natjecateljski dijalog iz perspektive Naručitelja

Detaljni program konferencije i obrazac za prijavu možete pronaći na linku: https://pjr.hr/konferencija-opatija-2021/.

Konferencija će se moći pratiti UŽIVO i ONLINE. Redovna cijena kotizacije za praćenje uživo je 1.890,00 kn + PDV, a cijena za online praćenje je 1.290,00 kn + PDV. Požurite i na vrijeme osigurajte svoje mjesto na ovogodišnjoj konferenciji! Broj mjesta u dvorani je ograničen zbog osiguravanja uvjeta sukladno nužnim epidemiološkim mjerama propisanim relevantnim Odlukama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske.

Članovi HUP-a mogu ostvariti popust od 15% na iznos kotizacije za prijave do 17. svibnja 2021. Kako biste ostvarili pravo na popust, potrebno je potvrditi svoje članstvo u za to predviđenom polju prilikom ispunjavanja online prijavnog obrasca dostupnog ovdje,  nakon čega ćete primiti ponudu za kotizaciju umanjenu za 15%.  Popust nije moguće kombinirati s drugim popustima.

 


 

vrh stranice