U Vukovaru održan PUMA seminar Podrobno proučite društvene medije

22.11.2019.

Na traženje članova, HUP Reg. ured Osijek u partnerstvu s Googleom i Algebrom te u suradnji s HGK Županijskom komorom Vukovar organizirao je u okviru svojeg PUMA programa zanimljiv interaktivni seminar na temu: „Podrobno proučite društvene medije“ danas u petak 22. studenoga u Vukovaru.

Od prošle jeseni, Hrvatska udruga poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji uključuje niz besplatnih edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.

Na današnjem seminaru polaznici su saznali kako organizirani plan i strategija za društvene medije imaju velik utjecaj na uštedu vremena i energije. Saznali koji društveni sadržaj najbolje funkcionira, zašto oglašavanje na društvenim mrežama može biti moćan dodatak vašoj strategiji i kako mjeriti uspjeh da bi se mogao optimizirati budući društveni sadržaj.

Predavač na interaktivnom seminaru bio je Krešimir Koružnjak, Google Digitizer i product manager za digitalne programe – Algebra. Stručnjak za digitalni marketing s višegodišnjim iskustvom u vođenju online marketinških kampanja. Certificirani je Google partner za Google Ads program oglašavanja na Internetu i Google Analytics program za praćenje i analizu prometa web sjedišta.  

I ovaj seminar je održan u okviru PUMA programa u Vukovarsko- srijemskoj županiji kojeg HUP Regionalni ured Osijek provodi više od deset godina, te će nastaviti i dalje organizirati zanimljive seminare u suradnji s Google Hrvatska.

vrh stranice