U Slavonskom Brodu održan PUMA seminar Podrobno proučite društvene medije

11.10.2019.

Na traženje članova, HUP Reg. ured Osijek u partnerstvu s Googleom i Algebrom organizirao je u okviru svojeg PUMA programa zanimljiv interaktivni seminar na temu: „Podrobno proučite društvene medije“ danas u petak 11. listopada u Slavonskom Brodu kod člana HUP-a tvrtke Kožul d.o.o.

Od prošle jeseni, Hrvatska udruga poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji uključuje niz besplatnih edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.

Na današnjem seminaru polaznici su saznali kako organizirani plan i strategija za društvene medije imaju velik utjecaj na uštedu vremena i energije. Saznali koji društveni sadržaj najbolje funkcionira, zašto oglašavanje na društvenim mrežama može biti moćan dodatak vašoj strategiji i kako mjeriti uspjeh da bi se mogao optimizirati budući društveni sadržaj.

Predavač na interaktivnom seminaru bio je Marko Hrnjak, certificirani Google Trainer i specijalist digitalnog oglašavanja portala MojPosao. Ujedno je i voditelj kompletnih projekata internetske marketinške komunikacije - od online oglašavanja, produkcije internetskih stranica, analize uspješnosti komunikacijskih kanala pa do aplikacija za društvene mreže. U dosadašnjoj karijeri odgovorno stoji iza brojnih uspješnih nastupa na društvenim mrežama, internetskom oglašavanju te vođenju web projekata tvrtki poput Algebre, portala MojPosao, Spana i mnogih drugih.

I ovaj seminar je održan u okviru PUMA programa u Brodsko-posavskoj županiji kojeg HUP Regionalni ured Osijek provodi više od deset godina, te će nastaviti i dalje organizirati zanimljive seminare u suradnji s Google Hrvatska.

vrh stranice