U Slavonskom Brodu održan PUMA seminar “Brendiranje i brend strategija za poduzeća”

06.09.2022.

Na traženje članova HUP-a, HUP Regionalni ured Osijek u okviru svojeg PUMA programa organizirao je seminar na temu: „Brendiranje i brend strategija za poduzeća“ koji se održao 06. rujna 2022. godine u Slavonskom Brodu.

Na seminar polaznici su saznali o definiranju samog brenda u korelaciji sa općeprihvaćenom idejom što brend jest. Predstavljen je sam proces izrade brend strategije kroz određivanje misije, vizije, ciljeva, istraživanje tržišta, odabir ciljnog tržišta kako bismo na kraju definirali željenu poziciju našeg brenda u svijesti potrošača. Isto tako, riječi je bilo o brendingu kao kontinuiranom procesu kroz samu implementaciju procesa brendiranja te se otkrilo da li se nešto neopipljivo kao što je brend uopće može mjeriti.

Predavanje je održao Dean Krizmanić, trenutno vlasnik svojeg poduzeća, te uz dugogodišnje radno iskustvo na poslovima digitalnog marketinga. Radi kao i vanjski suradnik za Algebru upravo na ovoj i sličnim temama, te pruža savjetovanje poduzećima u tranziciji na digitalno poslovanje, kao i vođenje marketinških kampanja.

I ovaj seminar je održan u okviru PUMA programa u Brodsko-posavskoj županiji kojeg HUP Regionalni ured Osijek provodi već više od petnaest godina.

vrh stranice