Predavanje na temu intelektualnog kapitala u Zagrebu održao Nikola Nikšić

23.05.2019.

Zagreb, 22.5.2019. – Danas je u HUP-u predavanje na temu intelektualnog kapitala održao Nikola Nikšić, certificirani savjetnik za menadžment (CMC) licenciran pri ICMCI (The International Council of Management Consulting Institutes) i ovlašteni računovođa. Tijekom 36 godina radnog staža, 26 godine je proveo radeći na pozicijama menadžera za upravljanje strategijom, financijama, računovodstvom i kontrolingom te baveći se savjetodavnim poslovima na području strateškog i financijskog menadžmenta, organizacijskog razvoja i restrukturiranja i poslovnom edukacijom (više od 200 otvorenih i in-house radionica i predavanja). 

U zadnjih 50 godina ekonomija i poduzetništvo transformirali se od proizvodnje ka potrošnji. Financijski pokazatelji uspješnosti poslovanja pojedinog poduzeća postali su informacije ograničene vrijednosti da bi se shvatilo zašto poduzeće posluje na način kako posluje, koliko vrijedi, kako stvara vrijednosti te da li i  kako stvara preduvjete za stvaranje novih vrijednosti za sebe i sebi povezane.

U „modernim vremenima“, najmoćnije organizacijsko oružje u bitci za uspjeh i opstanak je intelektualni kapital: 

 U zadnjih 50 godina ekonomija i poduzetništvo transformirali se od proizvodnje ka potrošnji. Financijski pokazatelji uspješnosti poslovanja pojedinog poduzeća postali su informacije ograničene vrijednosti da bi se shvatilo zašto poduzeće posluje na način kako posluje, koliko vrijedi, kako stvara vrijednosti te da li i  kako stvara preduvjete za stvaranje novih vrijednosti za sebe i sebi povezane.

U „modernim vremenima“, najmoćnije organizacijsko oružje u bitci za uspjeh i opstanak je intelektualni kapital:  

  • Tradicija, liderstvo, znanje, motiviranost i iskustvo ljudi
  • Sposobnost inoviranja (efektivnost) u stvaranju novih, cjelovitih, rješenja potreba tržišta (ne samo proizvoda i usluga)
  • Brand, povjerenje i pouzdanost, neupitnost, prepoznatljivost
  • Efikasnost u organizaciji, upravljanju i optimizaciji procesima, otklanjanja smetnji, uvođenju promjena i unaprjeđenja
  • Zadovoljstvo i lojalnost kupaca, kao i ostalih eksternih dionika

vrh stranice