Jadranka Primorac u panelu “Hrvatska- mala zemlja, veliki brend”

29.10.2018.

Predsjednica HUP-Udruge privatnih poliklinika, bolnica, lječilišta i ustanova za zdravstvenu skrb Jadranka Primorac sudjelovala je na Danima hrvatskog turizma, na Hvaru u sklopu panela “Hrvatska- mala zemlja, veliki brend” gdje je govorila o potencijalima Hrvatske za razvoj medicinskog turizma.

Istaknula je kako se globalni rast industrije medicinskog turizma procjenjuje na otprilike 15-20% godišnje. Rast potražnje za uslugama zdravstvenog i medicinskog turizma u svijetu generira ponajviše kriza u zdravstvenim sustavima razvijenih zemalja, visoke cijene zdravstvenih usluga u matičnim državama, duge liste čekanja te općeprisutan trend starenja stanovništva. Hrvatska ima veliki potencijal u ovom segmentu jer prije svega imamo medicinsku izvrsnost, sjajne liječnike, neke i s međunarodnom reputacijom, te dostupnu i sigurnu destinaciju što je ključno. Ulogu države prvenstveno vidi u pozicioniranju Hrvatske kao destinacije medicinskog turizma, obzirom da je na toj mapi još uvijek nepoznata destinacija, a to se zove branding. Dakle, država treba još više investirati u marketing i promociju u odnosu na postojeća sredstva koje je HTZ namijenio promociji medicinskog turizma, a sve kako bi se kreirao jedan prepoznatljiv destinacijski lanac vrijednosti tj. razvio brand Hrvatske kao destinacije medicinskog turizma naglasila je Primorac.
vrh stranice