HUP RIJEKA – 11. 12. ODRŽAN SEMINAR GOOGLE MY BUSINESS

11.12.2018.

Od ove jeseni, Hrvatska udruga poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji uključuje niz besplatnih edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.

Tema ove radionica bila je "Google AdWords“

O temi Google Adwords:
 Ako želite privući nove posjetitelje na web-lokaciju, povećati online prodaju, ostvariti više poziva ili potaknuti korisnike da se vrate, Google AdWords vam u tome može pomoći.
Oglašavajte lokalno ili globalno.
Oglase ciljajte na korisnike u određenim zemljama, područjima, gradovima ili na određenoj udaljenosti od svoje tvrtke ili trgovine.
Dosegnite najprikladniju publiku u pravom trenutku.
Korisnici pronalaze vašu tvrtku na Googleu u onom trenutku kada pretražuju ono što nudite.
Naučit ćete kako se kvalitetno oglašavati na internetu pomoću Google Ads programa uz najveći povrat investicije i kako odabrati najbolju strategiju.

•           Mali trikovi Ads oglašavanja.
-           Kako uz manji budžet prestići konkurenciju?
•           Ciljanje relevantne publike.
-           Što su dugorepe ključne riječi?
•           Tražilice, web stranice i YouTube.
-           Kada i gdje se oglašavati? Što nam je cilj?
•           Mjerljivost i optimizacija kampanja.
-           Što je konverzija? Kako povećati ROI?

Radionicu je  održao Bruno Glavan, vlasnik i direktor digitalne agencije Nivago s više od 17 godina iskustva u programiranju i internet marketingu. Predaje na visokom učilištu Algebra i gost je predavač na Ekonomskom fakultetu u Rijeci, te iza sebe ima više od 100 gostujućih predavanja na edukacijama za poduzetnike. Uvijek ostavi malo vremena za otrčati koji polumaraton.

vrh stranice
vrh stranice