Aktualno

HUP – Udruga prometa na 12. Eurotrans Forumu 2019.

27.11.2019.

U Zagrebu, 26. studenoga 2019., održan je 12. Eurotrans forum. Na forumu su sudjelovali prijevoznici i predavači iz različitih područja koja pokrivaju cestovni prijevoz robe. Ana Falak, direktorica HUP - Udruge prometa  govorila je o „Ograničenju rada stranih vozača hrvatskih tvrtki unutar Schengenske zone“.

Održana radionica HDTP-a i HUP-a: “Izazovi otvaranja tržišta zemaljskih usluga na zračnim lukama u Europskoj uniji i Republici Hrvatskoj”

09.09.2019.

U Zagrebu je 6. rujna 2019., u organizaciji Hrvatskog društva za transportno pravo u suradnji s Hrvatskom udrugom poslodavaca (HUP), održana radionica na temu „Izazovi otvaranja tržišta zemaljskih usluga na zračnim lukama u Europskoj uniji i Republici Hrvatskoj”. Na radionici su sudjelovali predstavnici triju najvećih zračnih luka u RH (Zagreb, Split i Dubrovnik), koncesionara Međunarodne zračne luke Zagreb, Hrvatske agencije za civilno zrakoplovstvo i predstavnici akademske zajednice.

Mogućnost podvozara na povrat trošarine za dizelsko gorivo iz internog servisa nalogodavca

17.07.2019.

HUP  je od Središnjeg ureda, Carinske uprave, Ministarstva financija, vezano za mogućnost podvozara na pravo povrata dijela trošarine za dizelska goriva, tražio odgovore na sljedeća pitanja:

1.       Ostvaruje li prijevoznička tvrtka koja obavlja uslugu prijevoza robe za drugu prijevozničku tvrtku, nalogodavca u svojstvu podvozara, te nabavlja dizelsko gorivo u internom servisu nalogodavca, pravo na povrat trošarine za tako nabavljeno dizelsko gorivo te pod kojim uvjetima odnosno uz prilaganje kakve dokumentacije?

2.       Mora li nalogodavac biti registriran za obavljanje djelatnosti trgovine na malo ili na veliko naftnim derivatima kako bi mogao bez rizika poslovati na navedeni način sa svojim kooperantima- podvozarima?

Od 2022.g. novi sustav naplate cestarine

15.07.2019.

Sukladno reformi cestovnog sektora, očekuje se da će Hrvatska od 2022. zamijeniti trenutni sustav naplate cestarine. Tradicionalnu Stop & Go naplatu trebao bi zamijeniti kombinirani sustav naplate baziran na beskontaktnim tehnologijama, odnosno DSRC-u (unaprijeđenoj verziji ENC-a) i automatskom očitanju registarskih oznaka (ALPR). Velikim infrastrukturnim zaokretom dokinuli bi se izazovi zatvorenog sustava, koji u osnovi nije mijenjan već duže vremena.


vrh stranice
vrh stranice