27.02.2019. PUMA seminar: Google AdWords; HGK Županijske komore Vukovar, Zmajeva ulica 1, Vukovar, 10:00

27.02.2019.

Na traženje članova HUP-a, HUP Regionalni ured Osijek u okviru svojeg PUMA programa u partnerstvu s Googleom i Algebrom te u suradnji sa Hrvatskom gospodarskom komorom ŽK Vukovar organizira zanimljiv interaktivan seminar na temu: „Google AdWords“ koji će se održati u srijedu 27. veljače 2019. godine s početkom u 10 sati u prostorijama HGK Županijske komore Vukovar, Zmajeva ulica 1, Vukovar.

Od prošle jeseni, Hrvatska udruga poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji uključuje niz besplatnih edukacija za poslodavce o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.

O temi Google AdWords:

Ako želite privući nove posjetitelje na web-lokaciju, povećati online prodaju, ostvariti više poziva ili potaknuti korisnike da se vrate, Google AdWords vam u tome može pomoći. Oglašavajte lokalno ili globalno. Oglase ciljajte na korisnike u određenim zemljama, područjima, gradovima ili na određenoj udaljenosti od svoje tvrtke ili trgovine. Dosegnite najprikladniju publiku u pravom trenutku. Korisnici pronalaze vašu tvrtku na Googleu u onom trenutku kada pretražuju ono što nudite. Naučit ćete kako se kvalitetno oglašavati na internetu pomoću Google Ads programa uz najveći povrat investicije i kako odabrati najbolju strategiju. Na seminaru će se obraditi sljedeće:

             Mali trikovi Ads oglašavanja.

             Kako uz manji budžet prestići konkurenciju?

             Ciljanje relevantne publike.

             Što su dugorepe ključne riječi?

             Tražilice, web stranice i YouTube.

             Kada i gdje se oglašavati? Što nam je cilj?

             Mjerljivost i optimizacija kampanja.

             Što je konverzija? Kako povećati ROI?

Seminar je zamišljen kao interaktivna radionica, a seminar će održati Darko Perković, specijalist internetskog marketinga koji zadnje dvije godine predaje Google Ads, Google Analytics te SEO optimizaciju na Otvorenom učilištu Algebra. Iskustvo rada u marketingu stjecao je kao marketing manager u marketinškoj agenciji te u nekoliko tvrtki. Nedavno je pokrenuo vlastitu digitalnu agenciju koja klijentima pruža usluge oglašavanja preko Google Adsa i društvenih mreža, lokalne, sadržajne i tehničke SEO optimizacije te konzaltinga vezano uz internetski marketing.

Prijave su otvorene do popunjenja kapaciteta dvorane, a najkasnije do ponedjeljka 25. veljače 2019. godine.

vrh stranice