17.09.2018. PUMA seminar: Google My Business; HUP Reg. ured Osijek, Trg Lj. Gaja 6, Osijek, 10:00

17.09.2018.

Na traženje članova HUP-a, HUP Regionalni ured Osijek u okviru svojeg PUMA programa u partnerstvu s Googleom organizira zanimljiv interaktivan seminar na temu: „Privucite nove klijente pomoću profila tvrtke na Googleu - izradite svoj Google My  Business profil“ koji će se održati u ponedjeljak 17. rujna 2018. godine s početkom u 10 sati u prostorijama HUP Regionalnog ureda Osijek, Trg Lj. Gaja 6, Osijek.

Od ove jeseni, Hrvatska udruga poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji uključuje niz besplatnih edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.

Google My Business besplatan je alat koji vam omogućuje da upravljate načinom na koji se Vaša tvrtka prikazuje na Googleovim proizvodima, kao što su Karte i Pretraživanje. Ako Vaša tvrtka pruža usluge klijentima na određenoj lokaciji ili na lokaciji korisnika, Google My Business klijentima može pomoći da Vas pronađu. Dva je puta vjerojatnije da će korisnici smatrati uglednima tvrtke koje su potvrđene i mogu se pronaći na Googleu.

Zamislite da ste mogući klijent. Klijent se nalazi tri ulice od vaše trgovine i u susjedstvu traži upravo ono što vi radite najbolje – možda je vidio vaš znak ili čuo o Vašoj tvrtki od prijatelja. Ako na Googleu potraži usluge koje pružate, što će pronaći? Ako održavate prisutnost tvrtke na Google My Businessu, omogućit ćete klijentima da saznaju za usluge i proizvode koje nudite, jave Vam se i pronađu Vašu lokaciju.

Koje vam mogućnosti pruža Google My Business?

Pogodnosti se mogu svrstati u tri kategorije:

1.         Održavanje točnih informacija o tvrtki online.

- obavijestite Google o svojem radnom vremenu, web-lokaciji, telefonskom broju i lokaciji (ulica i kućni broj, područje pružanja usluge ili oznaka mjesta, ovisno o vašoj tvrtki),

- upotrijebite mobilnu aplikaciju kako biste bili u tijeku sa svojom online prisutnosti gdje god bili.

2.         Interakcija s korisnicima.

- objavljujte fotografije svoje tvrtke, proizvoda i usluga,

- prikupite recenzije svojih klijenata i odgovarajte na njih.

3.         Privlačenje novih klijenata.

- poboljšajte prikaz svoje tvrtke online da vas novi klijenti mogu pronaći,

- usmjerite klijente na svoju web-lokaciju.

 

Ovaj seminar namijenjen je svim članovima HUP-a koji još nisu prisutni na Googleu, a voljeli bi biti. Google My Business osmišljen je za tvrtke koje ostvaruju osobni kontakt s klijentima tijekom određenog radnog vremena.

Kratki opis seminara:

Teorijski dio.

1. Zašto je važno biti prisutan na Googleu?,

2. Kako privući nove korisnike pomoću profila tvrtke na Google.

3. Kako izraditi besplatnu web-stranicu za nekoliko minuta u sklopu Google My Business-a.

4. Učestala pitanja & odgovori.

Interaktivni dio.

1. Izrada Google My Business profila za polaznike seminara.

 

Seminar je zamišljen kao interaktivna radionica tijekom koje ćete imati prilike čuti detaljno o svim prednostima koje pruža Google My Business alat, kako uspostaviti i dovršiti unos s kontaktnim informacijama, fotografijama, objavama te kako će se Vaša tvrtka češće pojavljivati u relevantnim lokalnim pretraživanjima na Googleu. Tako će Vas lakše pronaći potencijalni klijenti u Vašoj blizini u trenutku kada traže tvrtke poput Vaše. Dodatno, svi sudionici seminara imati će priliku izraditi vlastiti Google My Business profil uz pomoć predavača, te dovršiti cijeli registracijski proces na licu mjesta.

Seminar će održati Krešimir Koružnjak (Google Digitizer, Product manager za digitalne programe - Algebra). Stručnjak za digitalni marketing s višegodišnjim iskustvom u vođenju online marketinških kampanja. Certificirani je Google partner za Google AdWords program oglašavanja na Internetu i Google Analytics program za praćenje i analizu prometa web sjedišta. Vlasnik je digitalno marketinške agencije LosWebos čije su glavne djelatnosti optimizacija web sjedišta za tražilice (SEO), oglašavanje na Internetu (SEM) te kreiranje i vođenje marketinških kampanja na društvenim mrežama. Trenutno radi u Algebri kao voditelj proizvoda za digitalne edukacijske programe te je ujedno i stručni mentor predavačkog tima u okviru programa obrazovanja „Specijalist za internetski marketing“. Jedan je od voditelja projekta „Google digitalna garaža“ - Googleova inicijativa koja se provodi u partnerskoj suradnji s Hrvatskom udrugom poslodavaca i Otvorenim učilištem Algebra.

Sudjelovanje na seminaru je besplatno za članove HUP-a, a seminar će se u listopadu organizirati za članove HUP-a u Vukovaru i Slavonskom Brodu.

Prijave su otvorene do popunjenja kapaciteta dvorane, a najkasnije do četvrtka 13. rujna 2018. godine.

vrh stranice