05.11.2021. Webinar: Planiranje zaliha u lancu opskrbe i optimizacija transporta; 10:00

05.11.2021.

Na traženje članova HUP-a, HUP Regionalni ured Osijek u okviru svojeg PUMA programa u suradnji s članom Altius savjetovanje d.o.o. organizira webinar „Planiranje zaliha u lancu opskrbe i optimizacija transporta“ koji će se održati u petak 05. studenoga 2021. godine s početkom u 10 sati.  Webinar traje do 12,15 sati. 

U uvjetima dinamičnog tržišta, svakodnevno se susrećemo sa izazovom optimizacije zaliha u lancu opskrbe bilo da se radi proizvodnom ili trgovačkom društvu. Čak i da imate na raspolaganju napredna programska rješenja koja vam pomažu u planiranju, bitno je razumjeti na koji način možemo uz pomoć Excela pouzdano planirati i optimizirati kretanje roba kroz lanac opskrbe. Za radionicu smo vam pripremili stvarne poslovne podatke. Pokazat ćemo vam kako voditi nomenklaturu podataka i time stvoriti podlogu za pouzdano planiranje. Pokazat ćemo kako analizirati kretanje prodaje u prošlosti u svrhu predviđanja budućih događaja, a s ciljem optimiziranja zaliha i osiguranja raspoloživosti potrebnih zaliha.

Uz pomoć linearne regresije pokazati ćemo kako možemo vrednovati i predvidjeti utjecaj marketinških aktivnosti na buduću prodaju. Kada projiciramo buduću prodaju, prikazati ćemo kako planirati potreban materijal za proizvodnju i kako izračunati potrebne količine zaliha u trgovačkom poduzeću. Naposljetku, baviti ćemo se logistikom opskrbnog lanca uz pomoć matematičkog modela linearnog programiranja u Excelu. Izraditi ćemo raspored dostave tako da troškovi budu minimalni.

Teme radionice:

          zašto je važno planirati ili kako količina i struktura zaliha utječe na uspješnost poslovanja

           gdje se u organizaciji nalaze inputi za planiranje ili tko su naši najvažniji partneri u ovom poslu

           kako normalizirati podatke i inpute za planiranje

           kako projicirati buduću prodaju i potrebne količine zaliha s obzirom na trendove i utjecaje marketinških aktivnosti

           kako planirati količine i raspored isporuke materijala u proizvodnji

           kako planirati zalihe u opskrbnom lancu trgovačkog društva

           kako uz pomoć Solvera optimizirati transportne troškove i rute transporta

Radionica je namijenjena poslovnim analitičarima, planerima, osobama u nabavi, osobama koje vode materijalno poslovanje u poduzeću, te kontrolerima.

Predavanje će održati Helena Popović Petrušić, struč. spec. oec, mag. međ. odn. Diplomirala na području menadžmenta financija, a potom stekla zvanje magistra struke na području međunarodnih odnosa i diplomacije. 18 godišnje radno iskustvo stekla je radeći u srednjim i velikim domaćim i inozemnim tvrtkama na poslovima upravljanja, prodaje i nabave te vođenja kapitalnih investicijskih projekata u zemlji i inozemstvu. Sudjelovala je u investicijskim razvojnim projektima u području naftne industrije, elektro energetike, brodogradnje i komercijalnog zgradarstva u Europi, Africi, Bliskom Istoku, Aziji i Sjevernoj Americi. Specijalizirala se u području razvoja poslovanja i povećanja konkurentnosti putem uvođenja i primjene novih tehnologija te povećanja učinkovitosti poslovanja. Razvila je vlastite alate i izvještajne modele u području upravljanja strateškom nabavom s ciljem optimizacije u poslovanju i povećanja konkurentnosti. Višestruko je nagrađivanja u korporativnoj sferi za zasluge u prodaji i razvoju poslovanja. Proglašena je Najboljim mladim hrvatskim menadžerom od strane Ministarstva gospodarstva. Vlasnica je savjetodavne tvrtke Wogas d.o.o koja se bavi savjetovanjem u području strateške nabave i pružanjem usluga razvoja tržišta prodaje za strane tvrtke na području Republike Hrvatske.

Sudjelovanje na webinaru je besplatno za članove HUP-a.

Zbog ograničenog broja mjesta, molimo da svoje sudjelovanje prijavite do četvrtka 04. studneoga 2021. godine do 12 sati elektronskim putem na: hup-osijek@hup.hr

vrh stranice