Primjeri dobre prakse

The Future is Green and Inclusive, publikacija UN Global Compacta, uključila je dobre prakse triju članica iz Hrvatske

12.10.2021.

Publikacija koju su zajedno razvile lokalne mreže UN Global Compacta, uključujući lokalnu mrežu u Hrvatskoj koju vodi Hrvatska udruga poslodavaca, uključuje primjere dobrih praksi članica iz Gruzije, Ukrajine, Srbije, Sjeverne Makedonije, Hrvatske, Rusije, Poljske i Turske koje prikazuju rastući zamah prema postizanju nulte emisije i zelene tranzicije u istočnoj Europi.

Predstavljene su tri tvrtke iz Hrvatske: A1 Hrvatska, INA Grupa i Coca Cola HBC Hrvatska.

CEMEX: DEFINIRALI SMO PET PRIORITETNIH CILJEVA ODRŽIVOG RAZVOJA

06.05.2019.

Još prije 2015., kad su doneseni Ciljevi održivog razvoja Ujedinjenih naroda, CEMEX je na globalnoj razini odlučio raditi na najvećim svjetskim izazovima. Donošenjem Agende 2030., tvrtka je identificirala koji su to ciljevi najjasnije povezani s njenim utjecajima, rizicima i prilikama, a potom ih povezala s ciljevima dionika te financijskim i nefinancijskim pokazateljima. Rezultat analize je pet prioritetnih ciljeva održivog razvoja na koje se u svom radu CEMEX fokusira, a osim njih tvrtka prepoznaje još šest povezanih ciljeva održivog razvoja.

HEINEKEN HRVATSKA: STVARAMO BOLJI SVIJET

06.05.2019.

HEINEKEN Hrvatska dio je kompanije HEINEKEN, najinternacionalnijeg proizvođača piva. Održivost je jedan od glavnih poslovnih prioriteta, a globalna korporativna strategija „Stvaramo bolji svijet“ ujedinjuje sve HEINEKENOVE operativne kompanije u nastojanju da budu održiva snaga promjene. Fokusiranjem na područja na kojima možemo učiniti najviše, ona nadahnjuje naše brendove da svoju svrhu usklade s rješavanjem okolišnih i društvenih problema. Putem ove strategije odlučni smo doprinijeti ostvarivanju šest UN-ovih ciljeva održivog razvoja.
vrh stranice