6.12.2017. Menadžment osobnih automobila kod trgovačkih društava“, Hotel Dalmina, Kopilica 5, Split, 10:00

06.12.2017.

Poštovane/i,

pozivamo vas na prezentaciju:


"Menadžment osobnih automobila kod trgovačkih društava“

koja će se održati u Splitu, 6. prosinca 2017. godine s početkom u 10:00 sati u Hotelu Dalmina, Kopilica 5

Od 1. siječnja 2018. godine na snagu stupaju izmjenjene odredbe Zakona o PDV-u i Zakona o porezu na dobit, a koje se odnose na pravo priznavanja pretporeza PDV-a kod nabave i troškova vezanih uz osobne automobile, odnosno postotak porezno priznatih i nepriznatih troškova vezanih uz osobne automobile.

Vlasnici i direktori malih, ali i većih poduzeća, nefinancijskog usmjerenja, nerijetko zanemaruju porezni aspekt kupovine i korištenja osobnih automobila. Pri korištenju osobnih automobila trgovačkog društva, vlasništvo nad osobnim automobilom često se poistovjećuje s osobnim (privatnim) vlasništvom. Zakonska i porezna regulativa u RH veoma je rigorozna pri oporezivanju korištenja osobnih automobila trgovačkih društava, pogotovo kad se radi o korištenju u privatne (neposlovne) svrhe.
Cilj prezentacije je upoznati sudionike s osnovnim poreznim propisima pri korištenju osobnih automobila, kao i mogućnostima poreznog planiranja koje je moguće postići kupovinom osobnog automobila nakon 1. siječnja 2018. godine. Na prezentaciji ćemo upoznati polaznike s važnosti vođenja evidencija prijeđenih kilometara (locco) osobnih automobila u vlasništvu trgovačkih društava, odnosno mogućnosti neograničenog korištenja vozila po principu „24/7“ uz obračun plaće u naravi. Prezentirat će se i kalkulator isplativosti obračuna plaće u naravi za osobne automobile različite nabavne vrijednosti kako biste imali mogućnost optimizacije poreznih i fiskalnih davanja.

Na prezentaciji ćemo obraditi i najvažnije razlike između kupovine osobnog autmobila u gotovini, putem financijskog ili operativnog leasinga, prednosti i nedostatke svakog od navedenog načina financiranja, kao i računovodstvene i porezne specifičnosti koje proizlaze iz odabira pojedinog modela financiranja.

Kako Vam pravilna odluka o vremenu kupovine i modelu financiranja novog(ih) ili rabljenog(ih) osobnog vozila trgovačkog društva može donijeti višestruke porezne uštede, a pravilno i redovito vođenje evidencije korištenja (locco), odnosno obračun plaće u naravi osigurati miran san u slučaju poreznog nadzora, doznat ćete na ovoj iznimno korisnoj prezentaciji.

O predavaču:

Andrea Omašić je ovlašteni revizor i direktor revizije - partner u društvu UHY HB EKONOM d.o.o. za računovodstvo, reviziju i porezno savjetovanje, Split.
Andrea ima višegodišnje iskustvo u planiranju, koordinaciji i provedbi revizije financijskih izvještaja malih, srednje velikih i velikih trgovačkih društava i financijskih institucija, posebnih revizija prema Zakonu o trgovačkim društvima, kao i obavljanju uvida, dogovorenih postupaka i due diligenca. Andrea također ima iskustvo u financijskom i poreznom savjetovanju, izradi financijskih izvještaja primjenom HSFI i MSFI te izradi poslovnih planova i procjena vrijednosti društava. Kao predavač sudjelovao je na seminarima o praktičnoj primjeni Zakona o PDV-u, Zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom, praktičnoj primjeni MSFI/HSFI pri sastavljanju financijskih izvještaja te radionicama na temu „Kontrola i priprema bruto bilance za izradu godišnjih financijskih izvještaja“. Kao gost predavač, Andrea je predavao na Ekonomskom fakultetu u Splitu.

Prezentacija je namijenjena vlasnicima tvrtki i rukovodećem kadru na svim razinama odlučivanja financijskog i nefinancijskog usmjerenja.

Seminar traje od 10:00 do 12:00.

Uvjeti i informacije za prijavu:

Pisane prijave se zaprimaju putem elektroničke pošte na hup-split@hup.hr do 5. prosinca 2017.