U Splitu održan seminar „Ponašanje potrošača i njegova temeljna prava“ namijenjen poslodavcima

13.06.2012.

Hrvatska udruga poslodavaca Podružnica Split u suradnji s Udrugom „Dalmatinski potrošač“ organizirala je 13. lipnja seminar „Ponašanje potrošača i njegova temeljna prava“ . Seminar je organiziran na poticaj članica HUP-a koje žele unaprijediti svoj odnos prema kupcima i korisnicima svojih usluga ali i upoznati se sa svojim pravima kao potrošači. Seminar je vodio Alen Ćurin, predstavnik Udruge „Dalmatinski potrošač“.
Hrvatska udruga poslodavaca Podružnica Split u suradnji s Udrugom „Dalmatinski potrošač“ organizirala je 13. lipnja seminar „Ponašanje potrošača i njegova temeljna prava“ . Seminar je organiziran na poticaj članica HUP-a koje žele unaprijediti svoj odnos prema kupcima i korisnicima svojih usluga ali i upoznati se sa svojim pravima kao potrošači. Seminar je vodio Alen Ćurin, predstavnik Udruge „Dalmatinski potrošač“.
Cilj seminara je bio informiranje i edukacija poduzetnika o njihovim temeljnim potrošačkim pravima u području javnih usluga ali i informiranje i edukacija o pravima njihovih korisnika, proizašlih iz zakona, nacionalnih strategija, programa i planova koji uređuju područje zaštite prava potrošača. Seminar je za svrhu imao i poticanje poduzetnika za uspostavu partnerskog odnosa s udrugama za zaštitu potrošača kako bi povećali ukupnu razinu znanja o potrošačkim pravima u Republici Hrvatskoj pri korištenju financijskih i javnih usluga sukladno načelima i ciljevima Nacionalnog programa zaštite potrošača 2009-2012. Zainteresiranim poslodavcima po završetku seminara osigurana je pomoć kroz odgovore na konkretna pitanja i zakazivanje individualnih sastanaka.
vrh stranice