Razvoj strateške filantropije za male i srednje tvrtke

25.03.2016.

Jučer (24.ožujka) je u Hrvatskoj udruzi poslodavaca održana konferencija „Razvoj strateške filantropije u Hrvatskoj“ za male i srednje tvrtke. Zanimljivu prezentaciju o potencijalima rasta i razvoja strateške filantropije održali su predstavnici Zaklade Zamah koji su malim i srednjim tvrtkama odmah ponudili i suradnju na izradi vlastitog plana strateške filantropije. Za odabrane tvrtke će ta suradnja biti besplatna, budući da se radi projektu kojeg financira EU i Vladin Ured za udruge.
Zašto odabrati model strateške filantropije?
• Strateška filantropija jedinstven je i snažan način povezivanja strategije tvrtke i marketinških ciljeva koji su efikasno usmjereni ka povećanju blagostanja zajednice.
• Dobro osmišljen model strateške filantropije je postavljen na način da neprimjetno integrira potrebe tvrtke i zajednice te na taj način kreira win-win situaciju.
• Strateška filantropija je dio koncepta društveno odgovornog poslovanja i jedan od načina na koji tvrtka može uspješno i jasno pokazati svoje vrijednosti zaposlenima, partnerima, klijentima ali i široj javnosti. Dajući podršku u novcu, proizvodima ili uslugama, ona zapravo pokazuje da razumije potrebe šire zajednice i društva u kojem djeluje.
• Strateško pristupanje korporativnoj filantropiji uključuje: identificirati cilj davanja, promjenu koju tvrtka želi napraviti, poruke koje želi poslati te identificirati načine davanja koji će omogućiti da se uložena sredstva iskoriste učinkovito i na najbolji način te određivanje resursa koji će se usmjeriti na provođenje strategije.

Svi članovi Hrvatske udruge poslodavaca (male i srednje tvrtke) kojima je ovaj koncept zanimljiv, ili žele suradnju na projektu kroz besplatnu izradu modela strateške filantropije, mogu se izravno javiti Zakladi Zamah:
Regionalna zaklada za lokalni razvoj “Zamah”
Svačićev trg 3, HR-10000 Zagreb
tel.: 01/3646-237; 091/1504-413
Kontakt e-mail: barbara.klen@zamah.hr



vrh stranice