Javno izlaganje na temu EU Pledge-oglašavanje prehrambenih proizvoda prema djeci

18.07.2014.

Prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije u proteklih 30 godina pretilost se u svijetu gotovo udvostručila, a u 2012 je preko 40 milijuna djece imalo prekomjernu tjelesnu masu.
Prekomjerna težina se može spriječiti i uloga prehrambene industrije tu je iznimno velika.
Slijedom Globalne strategije Svjetske Zdravstvene Organizacije o prehrani, fizičkoj aktivnosti i zdravlju iz 2004. godine kao i Europske platforme iz 2005. godine, europski proizvođači hrane i pića još su 2007. dobrovoljno preuzeli nekoliko obaveza u smislu aktivne uloge u prevenciji pretilosti, poglavito kod djece.
Jedna od tih obaveza je i takozvani EU pledge, dobrovoljno usvojena pravila oglašavanja kada je riječ o oglašavanju prema djeci i općenito izlaganju prehrambenih proizvoda ovoj posebno osjetljivoj skupini potrošača.

Ovim putem vas pozivamo na javno izlaganje na temu EU Pledge - obaveza preuzetih od strane europskih proizvođača hrane i pića, a s ciljem aktivnije kolektivne uloge lokalnih proizvođača hrane i pića u prevenciji pretilosti kod ukupne populacije i poglavito djece.

Prezentacija će se održati u srijedu 23. srpnja 2014. u 11.00 sati u prostorijama HUP-a, Radnička cesta 52, Zagreb, a održat će ju predstavnici međunarodnih kompanija, potpisnika EU Pledga (Nestle i Coca Cola).

Više informacija i prijave putem e-maila: maja.malic@hup.hr ili telefonom 01/4897 583, 555.
vrh stranice