U Zagrebu je održana najveća međunarodna konferencija u ovom dijelu europe za mlade – LEAP SUMMIT

11.05.2016.

Hrvatska udruga poslodavaca partner je LEAP Summit internacionalna konferencije koja svake godine okuplja više od 1000 internacionalnih studenata, mladih profesionalaca i mladih poduzetnika i koja se održala u prostorima Studentskog centra Sveučilišta u Zagrebu. Glavni fokus bio je na temama vezanim uz inovacije, poduzetništvo i poslovni razvitak, vodstvo, kreativnost, inspirativne životne priče, priče o uspjehu i razvoju osobne karijere.
Tijekom konferencije sudionici su prisustvovali velikom broju predavanja, diskusija, panela i radionica i ostvarili nove kontakte. Kvalitetni predavači s višegodišnjim iskustvom podijelili su svoja znanja, inspirativne životne priče, priče o uspjehu i razvoju osobne karijere te motivirali mlade da pokrenu pozitivne promjene u društvu. Predavanja su održali internacionalni stručnjaci iz različitih multinacionalnih kompanija poput IBM-a, P&G-a, Microsoft-a, Google-a, Disney-a i Deutsche Telekom-a, ali i investitori te uspješni poduzetnici iz Njemačke, Izraela, Velike Britanije i Rusije. Detaljan program možete pregledati na www.leapsummit.com .

Nakon pozdravnog govora Andreja Hanzira, predstavnika organizatora, Davorin Štetner, izaslanik Ureda predsjednice napravio je selfie sa 1000 sudionika i poslao predsjednici Kolindi Grabar Kitarović. Sve prisutne pozdravili su i Mario Antonić, zamjenik ministra poduzetništva i obrta, Katarina Milković, pomoćnica pročelnika za odgoj i obrazovanje, te Jurica Matiša, predstavnik Agencije za investicije i konkurentnost. Plesna skupina Atomic Dance Factory izvela je impresivnu plesnu točku a moderator Peter Hopwood se pobrinuo da energije u dvorani ne nedostaje.

Damir Zec, direktor IBM Hrvatska naglasio je važnost Big Date i predstavio Watsona, umjetnu inteligenciju stvorenu od IBM-a, Erik Meijer, menadžer za grupne inovacije i razvoj u Deutsche Telekomu ukazao je na brzi rast inovacija i digitalnog razvoja. Nenad Bakić, poduzetnik i investitor, u svom predavanju istaknuo je projekt Croatian Markers putem kojeg se razvija robotika i automatika u školama a Andrey Shtylenko, socijalni poduzetnik, poručio je svim prisutnima da je pronalazak dobrog mentora najefikasniji način za brže napredovanje.

Drugi dan LEAP Summita obilježilo je izlaganje Igora Mladinovića, Imago, na temu promjena u oglašavanju i važnosti kreativnosti kao jedine konstante u dinamičnom svijetu oglašavanja. Nakon toga, Nikola Jellacic, Goole Adriatica, govorio je o tehnološkom dizajnu i inovaciji. Andrew Grill, IBM, kazao je kako istaknuti sebe iznad buke informacija i biti primijećen na društvenim mrežama. Stephan Balzer, Red Onion, je govorio o eksponencijalnom mišljenju. Po završetku ovih izlaganja uslijedila je diskusija o poduzetništvu i poduzetničkom ekosustavu. U raspravi su sudjelovali Luka Sučić, Jan Jilek, Saskia Harkema, Grega Potokar i Hermes Arriaga. Kroz dosta raspršenu diskusiju osvrrnulo se na vrlo različite tematike, od pogodnosti poduzetničke klime u različitim europskim zemljama do pitanja o digitalnoj tehnologiji i patentima. Siniša Topalović, Horwath HTL, prezentirao je disruptivne inovacije u turističkoj industriji a Davor Tremac iz hrvatske podružnice Ubera govorio je o iskustvu Ubera u Hrvatskoj i svijetu.

Posljednji dan konferencije obilježila je velika interakcija između predavača i publike čiji su se tweetovi prikazivali na velikome platnu u stvarnom vremenu. Interakcija je bila tolika da je LEAP Summit postao jedan od glavnih trendova na društvenim mrežama, posebice Twitteru.

Kroz cijelo vrijeme održavanja konferencije odvijale su se i razne radionice od vizualnog i digitalnog oglašavanja, preko fitnesa i zdrave hrane do razgovora o ženama u IT-u. Bogat neformalni program zbližio je sve sudionike i rezultirao novim prijateljstvima diljem svijeta. Sudjelovanjem na LEAP Summit konferenciji sudionici su ostvarili direktan kontakt s potencijalnim poslodavcima te saznali kako postati praktikant u nekim od vodećih kompanija kao što su IBM, VIP, Raiffeisen Banka, Microsoft, Školska knjiga, Atlantic Grupa, Heineken, Metro, Imago i mnogi drugi.

Završetkom konferencije sudionici posjeduju znanja i inspiraciju da djeluju i pokreću promjene u svojoj okolini kako bi stvorili bolju budućnost za mlade.
vrh stranice