Seminar o nefinancijskom izvješćivanju i dobrim praksama društveno odgovornog poslovanja

05.10.2016.

5.10.2016. Hrvatska udruga poslodavaca organizirala je seminar na temu „Nefinancijsko izvješćivanje i dobre prakse društveno odgovornog poslovanja“, kao nastavak aktivnosti u projektu „Društveno odgovorno poslovanje za sve“ (engl. CSR for ALL).
Sam je seminar bio namijenjen poglavito tvrtkama za koje se pretpostavlja kako će biti obvezne izrađivati nefinancijska izvješća, u skladu s transponiranom Direktivom 2014/95/EU, a bio je vrlo dobro posjećen, što svjedoči o interesu članova HUP-a za ovaj novi dio legislative.
U prvom dijelu seminara dvije su govornice predstavile dobre prakse DOP-a.
Gordana Ćorić (VERN) predstavila je prakse društveno odgovornog poslovanja u tvrtkama u većinskom vlasništvu RH: kako se provodi i kako se izvješćuje o DOP praksama te što se još može poboljšati na tom području s posebnim osvrtom na zapošljavanje mladih.
Snježana Bahtijari (Ericsson Nikola Tesla) predstavila je pionirski rad ove tvrtke na području društveno odgovornog poslovanja, njihovo višegodišnje zalaganje da DOP postane dijelom svakodnevnih praski u poslovanju te da u tu vrstu aktivnosti budu uključeni svi zaposleni. Zanimljivo je kako je upravo Ericsson Nikola Tesla utjecao na DOP-kulturu cijele grupacije Ericsson.
Zanimljiva rasprava nakon prvog dijela seminara pokazala je kako su hrvatske tvrtke zainteresirane za primjere dobre prakse iz vlastitog okruženja i za prenošenje znanja i iskustava.

U drugom dijelu seminara koji se odnosio na tzv. Direktivu o nefinancijskom izvješćivanju (Direktiva 2014/95/EU), Nikolina Markota Vukić (Institut za DOP) predstavila je sadržaj, opseg i ciljeve direktive koja se upravo transponira u hrvatsko zakonodavstvo.
Filip Hitrec (EY) u svojoj prezentaciji više bavio konkretnim učincima direktive na hrvatsko gospodarstvo. Posebno je skrenuo pozornost na činjenicu kako se radi o postupku standardizacije na području nefinancijskog izvješćivanja, po uzoru na području financijskog izvješćivanja, ali i na nefinancijsko izvješće kao alat u provođenju strateških ciljeva tvrtke.

Prezentacija 1
Prezentacija 2
Prezentacija 3


vrh stranice