PUMA: Internet marketing na društvenim mrežama

21.05.2012.

21.5.2012. u Rijeci, Miroslav Varga i Damir Podhorski

Danas postoje brojni oblici e-oglašavanja. Osim slanja neželjenih poruka i pošte, velika je mogućnost u korištenju društvenih mreža kao primjerice Twitter, Facebook, Google Buzz i ostalih. Iako su društvene mreže jako popularne i u Hrvatskoj, mnogima nije jasno koristiti nove komunikacijske kanale internet marketinga te u kojoj mjeri im mreže mogu unaprijediti poslovanje. Direktan pristup i predstavljanje Vašoj ciljanoj publici, personalizirana komunikacija i povratna informacija o vašim proizvodima i uslugama samo su neke od mnogih prednosti koje možete ostvariti kroz dobro provedenu on-line marketing strategiju. Kao i u tradicionalnom marketingu, širok je prostor za pogreške. Ova radionica će Vas upoznati sa pravilnim koracima internet oglasne kampanje kao i potencijalnim zamkama te dati alate za uspješno praćenje učinkovitosti rezultata takvih kampanji.