Pojednostavljena evidencija radnog vremena

01.08.2017.

Poštovani članovi Hrvatske udruge poslodavaca,

Zahvaljujući naporima HUP-a u suradnji sa Ministarstvom rada i mirovinskog sustava te Ministarstvom gospodarstva, poduzetništva i obrta konačno je pojednostavljena evidencija radnog vremena te je donesen novi Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima (Narodne novine 73/2017).


Iako je već objavljen, zbog roka prilagodbe isti stupa na snagu 1.9.2017. godine, a najvažnije izmjene su:

• Sukladno članku 10. poslodavci sada trebaju evidencije popunjavati na tjednoj osnovi (umjesto na dnevnoj). Time je ukinuta restriktivna i krajnje nerealna odredba o dnevnom ažuriranju evidencije.
• Sukladno članku 8. poslodavci su oslobođeni obveze evidentiranja dnevnog i tjednog odmora, ukoliko vode evidenciju o početku i završetku rada te ukoliko je dnevno, tjedno i mjesečno radno vrijeme radnika jednako raspoređeno. Prema članku 12. je to isto oslobođenje regulirano i za izdvojeno mjesto rada (npr. rad od kuće).
• U članku 3. smanjen je broj potrebnih podataka koje poslodavaca mora voditi.