Održana radionica Naplata potraživanja u HUP Regionalnom uredu Varaždin

07.11.2016.

S ciljem unapređenja poslovanja u regiji je HUP Regionalni ured Varaždin u okviru PUMA programa u ponedjeljak, 7. studenog 2016. godine održao radionicu „Naplata potraživanja“.
Predavač Nikola Nikšić, certificirani savjetnik za menadžment (CMC) licenciran pri ICMCI (The International Council of Management Consulting Institutes), ovlašteni procijenitelj poslovne izvrsnosti pri EFQM (European Foundation for Quality Management) i ovlašteni računovođa je uz mnoštvo relevantnih primjera ovu zanimljivu temu predstavio pred vrlo proaktivnim auditorijem.

Polaznicu su se upoznali sa i produbili sljedeće teme:

• vrijednost i obujam informacija dostupnih iz eksternog i internog okruženja, te načine njihovog korištenja u funkciji prevencije i minimalizacije rizike (segmentacija, komercijalni potencijali, bonitet, limiti i marže, upravljanje portfeljima kupaca, …);
• postupak planiranja te organizaciju procesa i aktivnosti koji se provode pri naplati potraživanja i upravljanju likvidnošću;
• instrumente osiguranja plaćanja, tehnike i alati u naplati potraživanja (kolaterali, osiguranje, factoring, …);
• modele plaća i nagrađivanja ljudi kojima se kroz mjerenje učinkovitosti i motivaciju ljudi djeluje na povećanje i ubrzanje priljeva od naplate potraživanja i optimiziraju troškovi.

Zaključno: Novac nije svrha postojanja poduzetničke organizacije, ali je KISIK bez kojeg se ta svrha ne može realizirati. U duhu stare izreke „SPRIJEČITI JE BOLJE NEGO LIJEČITI“, uredna naplata potraživanja i likvidnost prvenstveno se osigurava prevencijom, pravovremenim korištenjem i razumijevanjem dostupnih informacija, a potom dobro organiziranim postupkom utemeljenom na zakonima i pravilima komunikacije s kupcima. Za sve to je potrebno da ljudi, najvažnija sastavnica i vrijednost poduzetničkih organizacija, budu primjereno obučeni i motivirani.
Ovo je prvi u nizu seminara koji su pripremi od strane HUP Regionalnog ureda Varaždin, koji je zaključen uz iznimno zadovoljstvo polaznika.