Održana edukacija o Projektu razmjene elektroničkih računa

29.05.2017.

Kako bi ohrabrili sudionike za povezivanje unutar sustava (izdavatelji e-računa, primatelji e-računa, informacijski posrednici, dobavljači softverskih rješenja), Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u suradnji s dugogodišnjim partnerima Hrvatskom udrugom poslodavaca i Financijskom agencijom, je u okviru Projekta „Croatian eInvoicing B2A Exchange Project“ organiziralo informativno-edukativne radionice o razmjeni elektroničkih računa između gospodarskih subjekata i javne administracije, koja se održala i u Splitu.
Elektroničko fakturiranje dobar je primjer kako digitalna inovacija može osigurati učinkovitost i mjere za smanjenje troškova i opipljivih koristi za javnu upravu, građane i poduzeća. Prihvaćanje i razmjena elektroničkih računa u strukturiranom obliku relativno je niska u Republici Hrvatskoj (9,95 % poduzeća izdavalo je elektroničke račune u 2016. godine), ali i na razini Europske unije (17,8 %) te se značajno razlikuje i između država članica.

U studenom 2018. godine započinje puna primjena EU direktive prema kojoj e-Račun postaje obavezan u postupcima javne nabave, dakle već iduće godine svi će biti obavezni primati i obraditi e-Račun, te pritom ne tražiti papirnate, što su posebno naglasili predstavnici FINA-e g. Viktor Obrol i Sonja Naumovski, odgovarajući na brojne upite prisutnih.