13.10.2016. Okrugli stol: Razvoj organizacijske kulture koja podržava ravnotežu profesionalnog i privatnog života - win-win situacija za zaposlenike i poslodavce“, HUP, Radnička cesta 52, Zagreb, 10:00

13.10.2016.

Pozivamo vas na okrugli stol namijenjen stručnjacima u ljudskim resursima na temu:
„Razvoj organizacijske kulture koja podržava ravnotežu profesionalnog i privatnog života - win-win situacija za zaposlenike i poslodavce“ koji će se održati u četvrtak, 13. listopada 2016. od 10.00-13.00h u HUP-u, Radnička cesta 52/I, Zagreb.
Tehnologija iz dana u dan sve više napreduje, a zahtjevi posla su sve veći – radi se više, brže, duže, pod pritiskom smo, a sve češći su i slučajevi sagorijevanja na poslu. Koliko nam tehnologija s jedne strane pomaže da budemo efikasniji, toliko nekada može biti naporna i frustrirajuća (sjetite se samo onog službenog poziva na mobitel usred nedjeljnog obiteljskog ručka…).

Jedan od najvećih izazova s kojima se susreće većina današnjih organizacija jest kako privući i zadržati kvalitetne zaposlenike te kako povećati njihovu angažiranost. Mnoga istraživanja pokazuju da današnje generacije zaposlenika (naročito milenijalci) izuzetno cijene kvalitetu života i svoje slobodno vrijeme. Zato je danas važnije nego ikada prije pružiti zaposlenicima podršku kako bi lakše ispunjavali zahtjeve svih njima važnih životnih uloga u životu (npr. zaposlenik, roditelj, sin/kćer, prijatelj, sportaš, volonter i dr.) te im omogućiti vrijeme i energiju za kvalitetan privatni život. Razvoj zdravije organizacijske kulture te implementacija programa i mjera koje omogućavaju uravnoteženi život zaposlenika (kao što su fleksibilno radno vrijeme i mjesto rada) pokazali su se kao najbolje rješenje za dugoročnu produktivnost, zdravlje i zadovoljstvo zaposlenika.

No ostaje pitanje, zbog čega još uvijek mnoge kompanije ne razmišljaju ozbiljno o ovoj temi, iako su opcije brojne, a troškovi mogu biti neznatni? Čak i ako kompanije deklarativno nude neke opcije u vidu pogodnosti za zaposlenike, nerijetko kultura organizacije ne podržava njihovo stvarno korištenje…Naime, postoji mit da je ravnoteža posla i privatnog života negativno povezana sa kompanijskim rezultatima. Kroz primjere renomiranih kompanija koje podržavaju potrebe svojih zaposlenika implementacijom work-life balance programa, pokazat ćemo da je moguće ostvariti izvanredne poslovne rezultate istovremeno pružajući fleksibilnost i niz drugih pogodnosti za privatne potrebe zaposlenika. Naime, istraživanja pokazuju značajan povrat od investicije (ROI) u takve programe.
Upoznat ćemo vas sa prednostima uvođenja family-friendly organizacijske kulture, primjerima hrvatskih i svjetskih praksi iz ovog područja te sa relevantnim zakonodavnim okvirom u Republici Hrvatskoj.

Uvodna predavanja o ovoj temi održat će:

• Jelena Jelušić, psihologinja koja je diplomirala na temu iz organizacijske psihologije „Ravnoteža posla i privatnog života zaposlenih majki“ te ima više od 11 godina radnog iskustva u području upravljanja ljudskim resursima. Voditelj HR projekata, s posebnim interesom za promjene i razvoj organizacijske kulture usmjerene na postizanje dugoročnog zdravlja, dobrobiti i produktivnosti zaposlenika te povećanje njihova zadovoljstva i angažiranosti na poslu.

• Dijana Kobas Dešković, psihologinja s dugogodišnjom karijerom u biznisu koja se specijalizirala za područje ženskog lidershipa i uspostavljanja ravnoteže između raznih životnih uloga. Idejna je začetnica i kreatorica metode procjene i standarda upravljanja ljudskim potencijalima MAMFORCE© s kojim se podržava razvoj obiteljskih odgovornih radnih okruženja koja se odlikuju kulturom podrške koja stvara sretne, zadovoljne i posvećene zaposlenike. Svojim radom promovira važnost osiguranja uvjeta za usklađenje privatnog i poslovnog života te uvjeta za nesmetani razvoj karijera zaposlenih majki i žena općenito.

• Nataša Novaković, pravnica s dugogodišnjim iskustvom iz područja radnog prava koja se u zadnjih nekoliko godina intenzivno bavi pitanjem spajanja privatnog i poslovnog života, te općenito ekonomskim osnaživanjem žena. Uključena je na razini EU u konzultacije Europske komisije sa socijalnim partnerima oko mogućih zajedničkih akcija radi postizanja ravnoteže privatnog i poslovnog života, što je jedna od prioritetnih tema EK. Prati zakonsku regulativu na nacionalnoj i međunarodnoj razini koja omogućava fleksibilnije uređenje radnih odnosa.

Nakon uvodnih predavanja, održat će se okrugli stol na kojem će se predavačicama pridružiti još četiri panelistice: Marija Felkel (Član Uprave i glavni direktor za ljudske resurse, Hrvatski Telekom), Romina Ivančić (Voditeljica sektora ljudskih resursa, Lidl), Vladimira Senčar Perkov (Direktorica sektora upravljanja ljudskim resursima, INA) te Mihaela Smadilo (Regionalni HR direktor i stariji poslovni partner, Atlantic grupa) koje će podijeliti s nama HR prakse koje su se pokazale uspješne u njihovim poslovnim okruženjima, ali i izazove s kojima su se susretale za vrijeme njihova uvođenja.

Veselimo se čuti vaša pitanja, iskustva, ideje i dobre prakse u vašim organizacijama.

Sudjelovanje je besplatno, a prijaviti se možete na vali.marszalek@hup.hr zaključno sa 11. listopada 2016.
vrh stranice