11.-13.5.2017. LEAP Summit konferencija, Studentski centar Zagreb, Savska cesta 25, Zagreb

11.05.2017.

Poštovani članovi,

ovim putem Vas pozivamo na LEAP Summit internacionalnu konferenciju. LEAP Summit je trodnevna međunarodna konferencija s fokusom na teme vezane uz inovacije, moderne tehnologije i IT, marketing i poduzetništvo, a okuplja više od 2.000 sudionika iz 40 zemalja.
Koncept multidisciplinarnosti te kombinacija predavanja, panel rasprava i neformalnog programa koji uključuje koncepte Speed dating, Business Cafe, World Cafe, FuckUp Nights, Open Mic session itd. te kombinacija sudionika - poduzetnika, mladih profesionalaca, managera, studenata i ostalih top talenata omogućava poduzećima brojne prilike u područjima international business developmenta, employer brandinga, leadershipa, promocije poduzeća i stjecanje novih znanja vezanih uz IT, leadership i moderne tehnologije koja su današnjim zaposlenicima veoma bitna.

LEAP Summit će se održati od 11. - 13. svibnja, a tijekom tri dana konferencije okupiti će više od 60 svjetski poznatih predavača.

Primjerice, Andreas von der Heydt je izvršni direktor jedne od vodećih svjetskih kompanija čiji članci se redovito objavljuju u Business Insideru, blogu World Economic Foruma, Lifehackeru i drugima.

S više od 30 godina iskustva u razvoju poslovanja unutar telekom i datacom sektora dolazi Tacis P. Gavoyannis. Trenutno radi za ATKearney kao glavna osoba zadužena za pametne gradove i IoT.

Deutsche Telekom dovodi Erika Meijera kao osobu odgovornu za digitalnu transformaciju i nove poslovne modele za globalnu platformu usluga (Service Delivery Platform – SDP).

Javier Bajer savjetuje velike multinacionalne kompanije, ali i Buckinghamsku palču u misiji da oblikuju uspješnu i modernu organizacijsku kulturu. Prije je radio kao Senior Executive u Accentureu u Londonu. Dodatno, predavanja će održati i predavači iz kompanija poput Googlea, Microsofta i drugih.

Više o predavačima dostupno je ovdje.

Link za registraciju potražite ovdje, a detaljnije nas možete popratiti na Facebook stranici ili Facebook eventu.